11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Meta 11 bin kişinin işine son vererek iddiaları doğruladı | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Meta 11 bin kişinin işine son vererek iddiaları doğruladı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
10 Kasım 2022
3 dk okuma
Meta 11 bin kişinin işine son vererek iddiaları doğruladı | Son 24 saatin gündemi

Facebook, Instagram ve WhatsApp’ın çatı şirketi Meta’nın büyük bir işten çıkarmaya hazırlandığı iddia edilmişti. Çarşamba günü açıklanan son çeyrek sonuçlarından memnun kalmayan Meta, çalışanlarının yaklaşık yüzde 13’ünün işine son verdi. Toplamda 87 bin çalışanı olan şirket için bu oran 11 bin kişiye tekabül ediyor. Şirket CEO’su Mark Zuckerberg, konuyla ilgili açıklamasında şunları söyledi: “Bugün Meta’nın tarihinde yaptığımız en zor değişikliklerden bazılarını paylaşıyorum. Ekibimizin büyüklüğünü yaklaşık yüzde 13 oranında azaltmaya ve 11.000’den fazla yetenekli çalışanımızın işine son vermeye karar verdim. Ayrıca daha yalın ve daha verimli bir şirket olmak için isteğe bağlı harcamaları keserek ve işe alımları dondurma kararımızı 1. çeyreğe kadar uzatarak bir dizi ek adım atıyoruz.”

Kaynak: The Verge

YouTube Music, en büyük üçüncü müzik platformu oldu

Meta 11 bin kişinin işine son vererek iddiaları doğruladı | Son 24 saatin gündemi

Müzik platformu pazarının öne çıkan iki aktörü Spotify ve Apple Music, kullanıcıların en çok tercih ettiği platformlar… Ancak YouTube Music, aktif kullanıcı sayısıyla Apple Music’e oldukça yaklaşarak pazardaki yerini sağlamlaştırıyor. Geçtiğimiz senenin aynı dönemine nazaran kullanıcı sayısını 20 milyon artıran YouTube 80 milyon kullanıcıya ulaştı ve 2022’nin en çok kullanılan üçüncü müzik platformu oldu.
YouTube’un bu başarısında yapılan işbirliklerinin de payı büyük. Şirket 2022 yılı içerisinde Samsung, Vodafone, LG ve Google’ın Google One sistemiyle ortaklıklar kurmuş ve bu ortaklıklarla kullanıcılara bir ya da birkaç aylık YouTube Premium ve Music aboneliği hediye etmişti.

Twitter’da mavi tik kaosu başladı…

Elon Musk Right Now pic.twitter.com/V5HYfuClpf

— Trendswood (@Trendswoodcom) November 10, 2022

Elon Musk’ın 8 dolara satışa çıkardığı mavi tikin alıcısı çok oldu. Kullanıcıların Blue aboneliği kapsamında herhangi bir kimlik doğrulama gerekmeksizin mavi tik almaya hak kazanmasıyla birlikte Twitter, bir gecede sahte onaylı hesaplarla doldu.

Bu hesapların önemli bir kısmı devlet başkanları, tanınmış isimler ve kararı alan Elon Musk’ı taklit ediyor. Öyle ki arka planda iyi bir fikri yoksa Elon Musk’ı zor günler bekliyor gibi görünüyor. Zira yakın zaman önce işgücünde azalmaya giden platformun bu kaosu tamamen kontrol altına alması pek mümkün görünmüyor. Üstelik bu şartlar altında markalar da aradığı itibar ve güveni Twitter’da bulamayabilir.

Bloomberg’in haberine göre Twitter hızlı bir geri adımla bazı eski çalışanlarının kapısını yeniden çalmaya başladı bile…

Nike, Rönesans döneminde ortaya çıksaydı nasıl olurdu?

Meta 11 bin kişinin işine son vererek iddiaları doğruladı | Son 24 saatin gündemi

Sanat dünyasındaki etkisini giderek artıran yapay zeka, aynı zamanda modaya da yön veriyor. Sanatçı str4ngeThing ise yapay zekayı Nike’nin klasikleşmiş spor giyim stilini Rönesans ruhuyla buluşturmak için kullandı.

Gerçek adını ve yaşadığı yeri gizleyen str4ngething’in, sanatı gibi sanatçı kişiliği de teknolojik evrende vücut buluyor. Ayrıca Nike’nin sokak modasını tarihte yolculuğa çıkardığı koleksiyonuna “WR0ng ER4” adını veren sanatçı, çalışmalarını “Yanlış zamanda ortaya çıkan moda trendlerini, yapay zekayla Mandela etkisiyle doğru zamanda ortaya koymak” olarak tanımlıyor.

Büyük beden kapüşonlular ve eşofmanlardan oluşan koleksiyon kardinal veya papa cübbesi gibi dönemin öne çıkan kıyafetlerini hatırlatıyor. Parlak turuncu, kestane yeşili ve yeşil sanatçının seçtiği renk paletini oluşturuyor ve kıyafetlerin üstünde Nike’nin logosu yer alıyor. Detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

TikTok eğlence partnerini buldu!

TikTok eğlence partnerini buldu!

TikTok ve BKM (Beşiktaş Kültür Merkezi) yeni bir iş birliğine imza attı. Bu kapsamda BKM’nin eğlence partneri olarak konumlanan TikTok ilk çalışmasını İstanbul Komedi Festivali’nde yapacak.

BKM’nin bu yıl beşinci kez düzenleyeceği İstanbul Komedi Festivali, mizahın yıldız isimlerini ağırlamaya hazırlanıyor. Sanata “dikey bir açı” kazandırmak adına somut ve sağlam adımlar atmayı hedefleyen TikTok, 11 Kasım – 12 Aralık tarihleri arasında gerçekleşecek olan festivale hem uygulama içinde hem de dışında çeşitli kampanyalar ve etkinliklerle destek verecek. 

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
4 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
5 Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Güncel Haberler
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
Haberler
Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
İrem Alimoğlu
9 Nisan 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sena Tufan
2 gün önce
Snapchat filtrelerine üretken yapay zeka lensleri geliyor!
Haberler
Snapchat filtrelerine üretken yapay zeka lensleri geliyor!
Nafizcan Önder
13 Mart 2025
Küresel cinsiyet eşitliğine ulaşmak için 134 yıl daha gerekiyor!
Haberler
Küresel cinsiyet eşitliğine ulaşmak için 134 yıl daha gerekiyor!
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.