
İçerik Pazarlaması İle İlgilenen Herkese İlham Verecek 11 Alıntı
İçerik pazarlamasının dijital pazarlamanın en önemli ve artık vazgeçilmez bir parçası olduğunu tüm pazarlamacılar ve kanaat önderleri tekrarlıyor. Peki siz içerik pazarlamasına yeterince önem veriyor musunuz?
Bu yüzden dijital pazarlama alanındaki kanaat önderlerinin içerik pazarlaması hakkında söylediği sözleri derledik ki herkes ilham alsın ve gerekirse hiç unutmamak için duvarına assın, masaüstüne sabitlesin, mailine imza yapsın. Çünkü ilhamsız pazarlama olmaz 🙂
ListeList‘ten Duygu Arslan listeledi.
Buyursunlar.
1. “İçerik tüm dijital pazarlamanın atom parçacığıdır” – Rebecca Lieb
2. “Daha iyi bir içerik deneyiminin ana malzemesi uygunluktur” – Jason Miller
3. “İşinizin çözdüğü ana soruna odaklanın ve buna çokça içerik, coşku ve bu sorunu nasıl çözeceğinize dair fikirler ekleyin” – Laura Fitton
4. “Sadece yazıp ziyaretçilerin size gelmesini bekleyemezsiniz. Bu çok pasif bir yaklaşım” – Anita Campbell
5. “Ağızdan ağıza pazarlama her zaman çok önemli oldu. Günümüzde bu internetin gücü yüzünden her zamankinden çok daha önemli” – Joe Pulizzi
6. “Farkettiğiniz üzere insanlar onlara bir şeyler satılmasını istemiyor. Onların istediği önem verdikleri şeyler hakkında bilgi ve haberler almak” – Larry Weber
7. “Pazarlama dünyaya bir rock star olduğunuzu anlatmaktır. İçerik pazarlaması ise dünyaya ‘tek olduğunuzu’ göstermektir” – Robert Rose
8. “E-mail pazarlamasını içerik olarak görmemek bir hatadır” – Chris Baggott
9. “Pazarlama, pazarlama departmanına bırakılmayacak kadar önemlidir” – David Packard
10. “Hikayeleriniz ürünleriniz ve servisleriniz hakkındaysa bu bir hikaye anlatma değil, bir broşürdür. Kendinize hikayeyi büyütmek için izin verin”- Jay Baer
11. “Önemli olan anlattığınız hikaye ne olursa olsun tüketicinizi kahraman yapmaktır” – Chris Brogan