24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye Formula 1’de tarafını seçti!  
Haberler

Türkiye Formula 1’de tarafını seçti!  

Marketing Türkiye
5 Ekim 2022
2 dk okuma

Bir Formula 1 sezonunun daha sonuna yaklaşıyoruz. Max Verstappen’in bu hafta sonu Japonya’da şampiyonluk kazanma şansı var. Oldukça heyecanlı geçen sezonla ilgili Twitter, en son verilerini açıkladı. Sosyal medya platformunun verileri 2022 Formula 1 sezonu boyunca Türkiye’deki en popüler isimin Charles Leclerc olduğunu gösteriyor. Zira Leclerc, Türkiye’de en çok konuşulan F1 pilotu oldu. Leclerc’i, Verstappen ve Hamilton takip ediyor. Türkiye’de Twitter’da en çok konuşulan F1 takımı ise Ferrari oldu.

Michael Schumacher’i özlüyoruz!

En çok retweet edilen tweete bakıldığında efsane pilot Michael Schumacher’i görüyoruz. Görünüşe göre Türk taraftarlar Michael Schumacher’i hala hatırlıyor ve özlüyor. İçinde Schumacher’in de yer aldığı bir reklam videosu içeren tweet, Twitter’da nostalji rüzgarları estirdi.

Herhangi bir benzinliğe giriyorsunuz karşınıza Michael Schumacher ve Ferrari pit ekibi çıkıyor.. Harikapic.twitter.com/9AhJgNz1Gn

— 10/10 reklamlar (@ononreklamlar) September 5, 2022

Türkiye’de en çok konuşulan F1 yarışları

● #BahrainGP yılın en yağışlı yarışlarından biriydi. Max Verstappen bir elektrik kesintisinden sonra yarıştan çekildi ve yarışı bitiremedi. 19. sırada bitirdi. Şampiyon için zor bir başlangıç oldu.

● #MonacoGP’de sürücüler kırmızı bayrak çalındığı için kısa süre sonra pite geri dönmek zorunda kaldılar. Yarışın ilerleyen saatlerinde Schumacher olağanüstü bir şekilde kaza yaptı ve başka bir kırmızı bayrak çıktı. Sergio Perez, 2022’deki ilk yarışını saniye farkla kazandı ve ondan kısa bir süre sonra Carlos Sainz ve Max Verstappen geldi.

● #BritishGP sırasında erken bir kırmızı bayrağa neden olan bir dram, Alfa Romeo’dan Zhou Guanyu ve Williams’tan Alex Albon’un inanılmaz dramatik bir kazaya karışmasıyla yarışın başında geldi. Kaza, FIA’nın gelecek sezon için daha iyi ve daha güçlü yuvarlanma çemberleri yaratmasıyla sonuçlandı.

Spora değer katan markalar

Spor müsabakaları ruhunda bir nevi markaların da ringe çıktığı bir atmosfer taşıyor. Öyle ki bu alanda yapılan başarılı iş birlikleri markaların itibarını güçlendirirken skorları da bir bir hanelerine ekliyor. Fakat pazarlama evreninin her alanında olduğu gibi spor pazarlamasında da markaların değer yaratması için pek çok farklı kasını çalıştırması gerekiyor. Bu kapsamda markaların hangi kaslarını diri tutması gerektiğini, sponsorluk alanındaki değişen trendleri ve doğru spor içeriklerinin nasıl üretileceğini WON Ajans Başkan Yardımcısı Neyire Katipoğlu önderliğinde “Spora Değer Katan Markalar” raporuyla mercek altına aldık.
featured Formula 1
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Güncel Haberler
Gökyüzüne uzanan bir parmak: "Görünmez çocuklar" Banksy ile "görünür" oldu!
Gökyüzüne uzanan bir parmak: “Görünmez çocuklar” Banksy ile “görünür” oldu!
Burger King’ten "bir aile yemeği felaketi..."  
Burger King’ten “bir aile yemeği felaketi…”  
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

PR ölür mü? Issız acun kalır mu?
Haberler
PR ölür mü? Issız acun kalır mu?
Marketing Türkiye
7 Kasım 2025
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Haberler
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Haberler
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Sena Tufan
10 Ekim 2025
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
21 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.