11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Kablosuz kulaklık pazarı her yıl yüzde 100 büyüyor"
Haberler

“Kablosuz kulaklık pazarı her yıl yüzde 100 büyüyor”

Marketing Türkiye
9 Ekim 2015
1 dk okuma

Günümüzde sadece ses iletmesiyle değil, bir statü ve tarz göstergesi olarak da dikkat çeken kulaklıklar aynı zamanda tasarım sanatının da en sevdiği sektörler arasında… Her geçen yıl yeni bir trendin öznesi olan kulaklıklar son yıllarda kablosuz olma özelliğiyle dikkat çekiyor. Kablosuz kulaklık pazarının büyüme oranı ise yüzde 100!

Kulaklıklar artık sadece müzik dinlemek, film izlemek, telefonla rahatça konuşmak gibi deneyimlerin aracısı değil, aynı zamanda da statü göstergesi. Tasarımlarıyla, renkleriyle, kullanıcılara sunduğu kolaylıklarla büyük bir rekabet içinde olan kulaklık sektörü son yıllarda kablosuz olma özelliğiyle öne çıkıyor. 2005 yılından bu yana dek Türkiye pazarında faaliyet gösteren Plantronics’in Avrupa ve Afrika Pazarlama Müdürü Stuart Bradshaw da kablosuz kulaklıkların önemine değiniyor. Türkiyeli tüketicilerin kulaklıklara olan ilgisini önemli bulduklarını belirten Bradshaw, “Kablosuz kulaklık pazarı her yıl yüzde 100 büyüme gösteriyor. Özellikle günümüzde çalışan insanların yüzde 93’ü gürültüden olumsuz etkileniyor ve bunların yüzde 61’i olumsuz etkiden kurtulabilmek için işyerinde kulaklık kullanıyor” diyor.

Çalışanlarının yüzde 93’ü gürültüden olumsuz etkileniyor

Markanın ofis çalışanlarına yönelik yaptığı önemli bir araştırma da kulaklıkların hayatımızda ne kadar önemli bir yere sahip olduğunu gösteriyor. Araştırmaya göre çalışanların yüzde 74’lük kesimi şirketlerin gürültü problemine karşı bir önlem almadığını ve bu durumdan olumsuz etkilendiklerini dile getiriyor. Katılımcıların yüzde 61’i ise kendi çözümünü kendi yaratıyor ve kulaklıklarını takıp gürültüden uzaklaşıyor. Araştırmanın kendileri için bir pusula olduğunu belirten Bradshaw, “Ofis çalışanları için ürettiğimiz ürünlerde ses izolasyonu, yüksek ses kalitesi, pil ömrü ve ürünün hafifliği konularına önem veriyoruz. Yaptığımız bu araştırmada da karşılaştığımız ciddi bir problem vardı, ofis ortamındaki gürültü. Bunu dikkate alarak Voyager Focus’u tasarladık. Yeni ürünümüzle birlikte çalışanların problemlerine çözüm olacağımıza inanıyoruz” açıklamasını yapıyor. Son olarak BackBeat Sense ve Voyager Focus modelleriyle kablosuz kulaklık ürünlerine yeni bir hava getirmeyi amaçlayan Plantronics, 18 saat boyunca kesintisiz şekilde müzik deneyimi yaşatmayı ve kablo karmaşasına da son vermeyi hedefliyor.

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
4 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
5 Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Güncel Haberler
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Haberler
Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Dijital dönüşümün öncü sektörleri hangileri?
Haberler
Dijital dönüşümün öncü sektörleri hangileri?
Sena Tufan
8 Mart 2025
Minecraft'ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Haberler
Minecraft’ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Nafizcan Önder
7 Nisan 2025
İş dünyasındaki cinsiyet eşitsizliklerinin artık Türkçe karşılıkları olacak
Haberler
İş dünyasındaki cinsiyet eşitsizliklerinin artık Türkçe karşılıkları olacak
Sena Tufan
5 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.