1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dijital video 2020'de sadece ABD'de 13.3 milyar dolara ulaşacak
Haberler

Dijital video 2020’de sadece ABD’de 13.3 milyar dolara ulaşacak

Marketing Türkiye
18 Ağustos 2015
1 dk okuma

Akıllı cihazların en yaygın olduğu dönemde, video da en güçlü iletişim kanallarından biri olarak ön plana çıkıyor. YouTube, Facebook, Instagram, Twitch, BuzzFeed ve Snapchat videoları küçük ekranlardan dahi izleyicileri ekranlara çekiyor. Reklamcılar ve pazarlamacılar için de bu alanın önemi bir kez daha kanıtlanıyor.

BI Intelligence’ın yaptığı araştırma, ABD dijital video reklamcılığının PC ve mobil dahil 5 milyar dolara ulaşacağını öngörüyor. 5 yıllık öngörüde de video reklam pazarının yıllık yüzde 21.9 büyüyeceğini belirleyen araştırma, 2020’de 13.3 milyar dolarlık bir pazar oluşacağını tahminlerinde yer veriyor.

Araştırmadan belli başlı notlar:

– Masaüstünde yer alan sabit reklamların yerini hızla video reklamlar alıyor. 2020’de masaüstü bilgisayarlarda gösterilen reklamların yüzde 41’i videolardan oluşacak. Şu anda yüzde 26’da.

– Video reklamların sabit reklamlara göre çok daha etkin olduğu açıklandı. Video akışı içerisinde yer alan reklamlar (başında, ortasında ya da sonunda) çok daha yüksek CTR’a sahip. Bu video yayın akışı üzerinde bulunan reklamlar, Google Rich Media Gallery’nin yaptığı açıklamaya göre HTML5 banner olarak yer alan video reklamlardan 18 kat daha etkin.

– Facebook, Instagram ve Twitter yeni dijital video reklam ürünlerini faaliyete aldı. Sosyal videolar, pazarlamacılara çok daha fazla avantaj sağlıyor. Mobil kitleye erişim, gelişmiş hedefleme ve doğal reklam tarzı içeriklerle çok daha başarılı kampanyalar düzenleniyor.

– Yüksek ücretlendirme ve yüksek geri dönüşlere rağmen video reklamlar bu sosyal platformlarda varolabilmek için çeşitli zorluklara karşı koymak zorunda.

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde...
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde…
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Haberler
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Sena Tufan
3 gün önce
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
Haberler
En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…
Sena Tufan
2 hafta önce
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde...
Haberler
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde…
Sena Tufan
3 saat önce
Inditex yaza durağan başladı: Satışlar düşüyor, küresel büyüme hedefi sürüyor!
Haberler
Inditex yaza durağan başladı: Satışlar düşüyor, küresel büyüme hedefi sürüyor!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.