5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Haberler

Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı

Marketing Türkiye
30 Mayıs 2022
5 dk okuma

Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen ve Dijital Pazarlama İletişimi Platformu’nun (DPİP) destek verdiği Brandverse Awards’ta değerlendirme süreci tamamlandı. Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran’ın Jüri Başkanlığında yapılan jüri değerlendirmesinin tüm aşamalarına Deloitte Türkiye uzmanlığıyla katkı sağladı. İki gün süren, adil ve şeffaf bir ortamda gerçekleşen değerlendirmelerde 125 kişilik uzman jüri 8 ana kategoride tüm başvuruları titizlikle değerlendirdi. Brandverse Awards’un kazanları Haziran ayında gerçekleşecek törenle ödüllerine kavuşacak. Tüm ödül ka­zananlara ödülleri hem fiziksel hem de NFT olarak takdim edilecek.

Eski ve yeni nesil tüm pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarıyla markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir bakış sunarak sektörün en önemli organizasyonu olmayı hedefleyen Brandverse Awards’ta değerlendirme süreci tamamlandı. Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran’ın Jüri Başkanlığında 125 kişilik uzman jürinin iki gün boyunca 8 ana kategoride yer alan tüm işleri titizlikle değerlendirdiği süreç sonunda pazarlama sektörümün en iyileri belirlendi. Bu zorlu sürecin kazanları ödüllerine Haziran ayında gerçekleştirecek görkemli bir törenle kavuşacak.  

Sekiz ana bölümden oluşan Brandverse Awards’un Jüri Başkanlığını bu yıl Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran gerçekleştirirken Grafik Tasarımcı­lar Meslek Kuruluşu Başkan Zeynep Tonguç “Craft Bölümü”nün, AKQA Istanbul Chief Entertainment Officer Sami Basut “Film Bölümü”nün, Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu “Mar­ka Deneyimi Bölümü”nün, Reklamcılık Vakfı Başkanı Aslıhan Anarat Çöteli­oğlu “Medya Bölümü”nün, Artı İletişim Yönetimi Managing Partner Esra Şen­gülen Ünsür “PR Bölümü”nün, Yapı Kredi Head of Brand Management Arda Öztaşkın “Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü”nün, TBWA\Istan­bul Chief Strategy Officer Toygun Yılmazer “Strateji Bölümü”nün, Eczacıbaşı Medya Planlama ve Satınalma Müdürü Ayşen Akalın ise “Social Media Awards Turkey Sosyal Medya ve Dijital Bölümü”nün Başkanlığını üstlendi.

Brandverse Awards’un jürisinin hafta sonu mesaisi

Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı

Brandverse Awards’un jüri üyeleri iki gün süren yoğun ve titiz bir değerlendirme sürecinin ardından ödül kazanan işleri belirledi.

Pazarlama iletişimi ve reklam sektörüne yön veren dört derneğin katılımıyla (Reklamverenler Derneği (RVD), Reklamcılar Derneği (RD), İnteraktif Rek­lamcılık Derneği (IAB) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA) kurulan “Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)” bu yıl Brandverse Awards’un destekçileri arasında yer alıyor.

Genç, dinamik ve kapsayıcı

Sektör liderlerinin bir araya geldiği Brandverse Awards reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarındaki en güncel gelişmeler doğrultusunda tasarla­nan genç, dinamik ve kapsayıcı kurgusuyla öne çıkıyor.

2018’den beri başarıyla düzenlenen Social Media Awards Turkey da bu yıl Brand­verse Awards çatısı altında yer aldı. Social Media Awards Turkey’nin mev­cut yapısıyla birlikte tüm kategoriler Sosyal Medya ve Dijital, Film, Medya, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Marka Deneyimi, Strateji ve Craft bö­lümleri altında yer alıyor. 1 Ocak 2021 – 1 Mayıs 2022 dönem aralığında ilk kez yayınlanmış iletişim çalışmaları ve 1 Nisan 2021 – 1 Nisan 2022 dönem aralığın­da sergilenen sosyal medya performanslarının yarıştığı organizasyonda rek­lamverenlerin ve ajansların başarısı detaylı olarak değerlendirildi.

Brandverse Awards’un iletişim ortağı: Demirören Medya

Bu yıl Brandverse Awards’un iletişim ortağı Demirören Med­ya markaları oldu. Türkiye’nin lider eğlence kanalı Kanal D, önde gelen gazetesi Hürriyet ve en çok dinlenen radyolarından Radyo D Brand­verse Awards’a iletişim ortağı olarak desteğini sunuyor.

Yarışmanın açıkhava sponsorları arasında ise PANOFFECT ve Sistem9 yer alıyor.

Değerlendirme süreci Deloitte Türkiye güvencesinde  

Dünyanın en büyük danışmanlık şirketlerin­den Deloitte Türkiye’nin tüm değerlendir­me süreçlerine uzmanlığıyla destek verdiği Brandverse Awards’ta sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jüri üyeleri yarışmanın özgün ve şeffaf değerlendirme modeliyle rek­lamverenlerin ve ajansların başarısını detaylı olarak inceledi.

Brandverse Awards’ten bir ilk 

Brandverse Awards, dünyada, markaların Metaverse ve NFT gibi son dönemde oldukça popüler olan konularda ürettiği çalışmalarla bu alanlardaki performanslarının da yetkin bir jüri tarafından değerlendirildiği iki kate­gorisiyle ilgi çekiyor.

Türkiye’de ilk kez markalar Metaverse ve NFT projeleriyle bir yarışmaya dahil olarak çalışmalarıyla ödül kazanma imkanı bulur­ken, jüriler de ilk kez bu alanda sergilenen performansları değerlendirdi.  

Kazananlar ödüllerinin NFT’sine da sahip olacak

Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı

Brandverse Awards’ta ödül kazanan markalar ödüllerinin NFT’lerine de sahip olacak. Dünyada Metaverse ve NFT özelinde uzmanlaşan ilk ajanslardan Metaverse360 Agency desteğiyle kazanan markalara ödüllerinin NFT’leri de sunulacak.

Brandverse Awards’un tüm kategorilerinde geçerli olmak üzere, tüm ödül ka­zananlara ödülleri hem fiziksel hem de NFT olarak takdim edilecek.

featured
1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ekrem İmamoğlu'nun X hesabına erişim engeli getirildi
Haberler
Ekrem İmamoğlu’nun X hesabına erişim engeli getirildi
Sena Tufan
8 Mayıs 2025
Küresel elektrikli araç satışı 17 milyona ulaştı
Haberler
Küresel elektrikli araç satışı 17 milyona ulaştı
Sena Tufan
1 hafta önce
Influencer’ların büyük karnesi yarın açıklanıyor!
Haberler
Influencer’ların büyük karnesi yarın açıklanıyor!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Haberler
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Marketing Türkiye
3 saat önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.