Söyleşiler

İnsanlığın geleceği için: 1000 Çiftçi 1000 Bereket

Cargill’in 2019 yılında başlattığı 1000 Çiftçi 1000 Bereket programının etki alanı günden güne büyümeye ve…

Söyleşiler

Domino’s’tan yeni slogan, yeni jingle, yeni logo!

Domino’s, 25. yılını kutlarken tüketicilerini yeni slogan, yeni jingle ve yeni logoyla buluşturdu. 2022 yılıyla…

Söyleşiler

Castrol “yağın ötesinde” herkesin zihninde!

Salih Bademci’nin başrolünde yer aldığı reklam filminden İngiltere Premier League ve EuroLeague sponsorluğuna dek Castrol…

Söyleşiler

Fırtınanın ortasında bir lider: Arzu Alibaz

Birleşik Arap Emirlikleri merkezli IFFCO, dünya çapında beş kıtaya yayılan 35 ülkede 80 markasıyla operasyon…

Reklam sektöründe pozitif bir huysuz: Sami Basut

Reklam sektöründe pozitif bir huysuz: Sami Basut

Popüler kültür, metaverse, big data, yaratıcılık. Pazarlama dünyasında tüm kavramlar birbiriyle çarpışıyor adeta. Kimileri Game…

100 kadın herşeyi değiştirir

100 kadın her şeyi değiştirebilir

Teknolojide Kadın Derneği (Wtech) ile güçlerini birleştiren SabancıDx, 2022’ye oldukça güçlü bir projeyle adım attı.…

Ayakları yerden kesen kredi kartı: Shop&Fly

Ayakları yerden kesen kredi kartı: Shop&Fly

Bu yıl üçüncü yaşını kutlayan Shop&Fly, müşterilerinin hayatına girdiği günden bu yana değer yaratıyor. Shop&Fly…

Türkiye'den dünyaya yayılan kahve kokusu

Türkiye’den dünyaya yayılan kahve kokusu

“Bu topraklarda 500 yıllık bir gelenek kahve” diyor Espressolab Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Ersin…

Söyleşiler

Yapı Kredi varsa “sınır” yok

Bir bankanın tarihte iz bırakacak şekilde ülkenin ilk kredi kartını çıkarmış olması ve o kartın…

Söyleşiler

Ufuk Atan: Türkiye’de kendi alanında 3 markalı strateji ile hareket eden tek firmayız

“Türkiye’de kendi alanında 3 markalı stratejiyle hareket eden tek firmayız. Her bir markamızın ortak amacı,…

Söyleşiler

Ester Gazzano “2021’de ‘normal’ kavramını hayatımızdan çıkardık, bilinmeyeni kucakladık!”

Yayınlandığı günün ardından uzun süre gündemden düşmemeyi başardı Spotify Wrapped! Kullanıcılar Ester Gazzano’nun da deyimiyle…

Axess artık bir iyi yaşam markası

Axess nasıl “iyi yaşam markası”na dönüştü?

Yaş aldıkça gençleşen bir marka Axess. Öyle ki 20. yaşında yüzünü tamamen gençlere dönüyor ve…