Cannes Lions Söyleşileri

Cannes Lions 2022 “Future is Now” Söyleşileri: Fiziki dünyanın dijital kopyasında reklamcılık

Marketing Türkiye olarak pandeminin ardından gerçekleşen ilk fiziki Cannes Lions’a nasıl bir yaklaşımımız olmalı diye…

Söyleşiler

Türkiye’nin pazarlama okulu: P&G

Dünyada 185 yıllık bir geçmişe sahip olan P&G iki asra yaklaşan tarihinde, dört endüstri devrimini…

Söyleşiler

Boyner, Milli Yüzücü Emine Avcu’nun hayalini gerçekleştirdi

Boyner, Ampüte Milli Yüzücümüz Emine Avcu’nun hayaline ortak oldu. Katıldığı bir haber programında farklılıklarından dolayı…

Söyleşiler

Mighty Hercules Lipton ile NFT’de buluştu

Dünyaca ünlü heykeltıraş Emre Yusufi tarafından hazırlanan “Mighty Hercules” NFT koleksiyonunun dikkat çeken parçalarından biri…

Söyleşiler

Bize duyulan sevgiyi her gün yeniden hak etmeye çalışıyoruz…

İçinde bulunduğu topluma değer katarak, birlikte üretip çoğaltarak, kazandıklarını iyiliğe dönüştürerek büyümeyi genlerinde taşıyor P&G……

Söyleşiler

Anadolu Efes’ten denize +1 nefes!

Anadolu Efes, gelecek nesiller için sürdürülebilir bir dünya hedefiyle topluma ve çevreye artı değer katan…

Söyleşiler

“İçi sağlıksız olan büyük bir gövde uzun süre yaşayamaz”

Reklamverenler Derneği (RVD) pandemi sürecinde belki de en verimli dönemini yaşadı. Ahmet Pura liderliğinde, dört…

Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran

Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran: “Listemiz uzun, enerjimiz bol”

Reklamcılar Derneği’nin yönetim kurulunda 10 yıldır görev alan Banun Erkıran, Şubat ayında gerçekleştirilen genel kurulla…

Söyleşiler

Efsane “düet” Cannes’da…

Magnum’un klasiklerden aldığı ilhamla hayat bulan yeni dondurması Magnum Düet efsanevi bir partiyle Cannes’da tanıtıldı.…

Söyleşiler

“Bi’ kere Aytemiz, hep Aytemiz” dedirten kampanya

Yeni reklam filmi ile istasyon hizmetlerindeki iddiasını ortaya koyan Aytemiz’in, başarısı rakamlara da yansıyan yeni…

Söyleşiler

Lenovo Kitextreme Okulu, 2022 yaz sezonunu açtı

Lenovo, geçtiğimiz sene sponsorluğunu üstlendiği Akyaka’daki Lenovo Kitextreme Okulu’nda kitesurf severlere bu yıl da heyecan…

Söyleşiler

AgeSA’dan büyüklere beklenmedik bir soru: Büyüyünce ne olacaksın?

Son dönemde sigorta sektörünün belki de en hareketli markası AgeSA… Geçtiğimiz yıl değişen ortaklık yapısının…