XCO’18: Deneyimin kalbi Bomontiada’da atacak

Deneyim heyecanı markaları sardı… Marketing Türkiye’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştireceği XCO’18 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’ne sayılı günler kaldı.

Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenecek olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’18 “Deneyim Ekonomisi” temasıyla 24 Mayıs Perşembe günü Bomontiada’da gerçekleşecek.

Zirvede uX’ten (user Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşılacak. Bomontiada’yı bir “Deneyim Adası”na dönüştürecek olan XCO’18 deneyim tasarımında çığır açmaya hazırlanıyor.

Geleceği görmek imkansız değil

Geniş bir içerik yelpazesine  sahip zirvede bankacılık  sektöründen yeme içme  sektörüne kadar pek çok  alanda  deneyim  tasarımı  çalışmalarındaki en son trendler katılımcılarla  paylaşılacak.  Değişen  tüketici  beklentileri ve gelişim gösteren kurumsal  kültür  mercek  altına  alınırken  shopper  marketing’den yeni nesil perakendeye  kadar deneyim adasında konuşulmamış  konu, cevapsız soru kalmayacak.

Program için tıklayın

 

Etkinlik biletlerine Buradan ulaşabilirsiniz.

Mobil uygulama için:

app-store

 

 

app-store

 

 

xcoa

İLGİLİ HABERLER