Social Media Awards Turkey 2019 için başvurular 12 Mart’ta sona eriyor

Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey’de başvuru dönemi uzatıldı! Sosyal medyanın en başarılı marka ve projelerinin ödüllendirileceği Social Media Awards Turkey 2019 için son başvurular 12 Mart 2019 saat 23.59’a kadar devam edecek. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen, bağımsız denetleme kuruluşu Deloitte Türkiye’nin değerlendirme sürecine uzmanlığıyla dahil olduğu ödüller görkemli bir törenle sahiplerine kavuşacak.

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğinde bu yıl üçüncüsü ger­çekleştirilen Social Media Awar­ds 2019 için geri sayım devam ediyor. Türkiye’deki tüm marka ve ajansların sosyal medya performanslarını ob­jektif verilerle ölçen en kapsamlı ilk ve tek yarış­ma Social Media Awards Turkey’e 1 Mart 2018- 12 Mart 2019 tarihleri arasında hayata geçirilen işler başvurabiliyor.

Objektif verilere dayalı ilk sosyal medya yarışması

Reklamverenlerin ve ajansların yıl boyunca sosyal medyada imza attıkları başarılı işlerin değerlendirildiği yarışmada ödüller, BoomSo­nar’ın objektif sosyal medya verileri ve jüri de­ğerlendirmesi sonucunda sahiplerini bulacak. Sosyal medyaya emek veren kurum ve ajanslar için teşvik edici olmayı amaçlayan Social Media Awards Turkey, kampanya ve içerik üretimin­deki kaliteyi her yıl daha da yukarı çıkarmayı amaçlıyor.

Başvurular 12 Mart’a kadar devam ediyor

Sosyal medyanın en başarılı çalışma, strateji ve projelerini değerlendiren Social Media Awards Turkey 2019’da başvuru dönemi yoğun talep üzerine uzatıldı. Başvuruların 12 Mart 2019 saat 23.59’a kadar devam edeceği yarışmayla ilgili detaylı bilgilere www.socialmediaawards­turkey.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Üç temel bölümden oluşuyor

Social Media Awards Turkey 2019; Jüri Ödül­leri, Veri Ödülleri ve Grand Prix olmak üzere üç temel bölümden oluşuyor. Başvuruların toplamda 24 kategoride yapıldığı Jüri Ödülle­ri, BoomSonar’ın sağladığı performans verile­rini de kullanarak tüm kategorilerdeki başarılı markaların sosyal medya ve dijital dünyada gerçekleştirdiği proje, strateji ve kampanyaları inceleyerek en başarılı marka ve ajansları ödül­lendiriyor.

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri 50’ye ya­kın farklı sektörde toplam 33 binden fazla sos­yal medya hesabının bir yıllık performansını ölçümleyerek en başarılı markaları ödüllen­diriyor. Başvuru gerektirmeyen bu bölümde ödüller, markaların sosyal medyadaki perfor­manslarını ölçen BoomSonar’ın sosyal medya marka ölçümleme ve puanlama sistemi Soci­alBrands’in veri analitiği yöntemiyle belirleni­yor. Social Media Awards Turkey 2019’un bü­yük ödülü Grand Prix’de ise yarışmaya katılan tüm projeler arasında jüri üyeleri tarafından en çok beğenilen projeler değerlendirilerek yine jüri üyeleri tarafından belirleniyor.

Deloitte Türkiye iş birliği değer katıyor

Sosyal medya sektör liderlerinin bir araya gel­diği Türkiye’nin en büyük sosyal medya ödül­lerinde Deloitte Türkiye geçen yıl olduğu gibi bu yıl da değerlendirme sürecine uzmanlığıyla dahil oluyor. Türk pazarlama sektöründe ba­ğımsız bir şirket tarafından destek verilen ilk yarışma olan Social Media Awards Turkey, De­loitte Türkiye’nin iş birliğiyle verilere dayanan şeffaf yapısını daha da güçlendiriyor.

Jüri uzman isimlerden oluşuyor

Her biri alanında uzman 60’a yakın ismin bulunduğu Social Media Awards Turkey 2019’da bu yıl jüri başkanlığını Reklamcılık Vakfı Başkanı Lize Karaboğa üstleniyor. Jüri üyeleri arasında sosyal medya kanallarının temsilcilerinden sektörel dernek başkanları­na, sosyal medya ajanslarından akademisyen­lere, çok uluslu markaların yöneticilerinden medya satın alma, reklam ve PR ajanslarına kadar sektörün tüm alanlarından temsilciler yer alıyor. Social Media Awards Turkey 2019’a katkılarıyla değer katacak tüm jüri üyelerimi­zi web sitemizde görebilirsiniz.

Jüri ödülleri bölümünde yer alan kategoriler

➞ Sosyal Medya Kampanyası

➞ Gerçek Zamanlı Kampanya

➞ Özel Gün Kampanyası

➞ Mikrosite Kampanyası

➞ Kurumsal Blog

➞ Fikir Önderi ve Fenomen Kampanyası

➞ Sosyal Medyada Verinin Etkili Kullanımı

➞ Viral Video

➞ Sosyal CRM Yönetimi

➞ Sayfa ve Topluluk Yönetimi

➞ Online Offline Entegrasyonu

➞ Sosyal Sorumluluk İletişimi

➞ Mobil Odaklı Kampanya

➞ Mobil Uygulama

➞ Kurumsal Web Sitesi

➞ Dijital PR Çalışması

➞ Arama Motoru Kampanyası

➞ Online Reklam

➞ Online Medya Satın Alma

➞ İçerik Pazarlama Kampanyası

➞ Yeni Teknolojilerin Kullanımı

➞ Farklı Fikirler

➞ Küçük Bütçeli Büyük İşler

➞ Yerelleştirme

Veri ödülleri bölümünde yer alan kategoriler

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri bölümünde 50’ye yakın sektörde sosyal medyanın en başarılı markaları belirlenecek. Başvuru gerektirmeyen bu bölümde ödüller, markaların sosyal medyadaki performanslarını ölçen SocialBrands’in veri analitiği yöntemiyle belirlenecek.

➞ Sadakat Kartları

➞ Mağazalar

➞ Zincir Marketler

➞ Teknoloji Marketleri

➞ Ev Geliştirme

➞ Ev, Yaşam ve Küçük Ev Aletleri

➞ Mobilya

➞ Özel İlk Orta Eğitim Kurumları

➞ Devlet Üniversiteleri

➞ Vakıf Üniversiteleri

➞ Kafe-Restoran

➞ Kahve Zincirleri

➞ Fast-Food

➞ Akaryakıt

➞ Enerji

➞ Özel Bankalar

➞ Katılım Bankaları

➞ Finans Kurumları

➞ Kredi Kartları

➞ Online Bankacılık

➞ Hazır Giyim Markaları

➞ Mücevherat ve Aksesuar

➞ Bebek

➞ Gıda

➞ Gazlı İçecek

➞ Gazsız İçecek

➞ Kişisel Bakım

➞ Temizlik

➞ Mekân ve Etkinlikler

➞ Müzeler

➞ Sinemalar

➞ Holdingler

➞ Kariyer

➞ İlaç

➞ Otomotiv Üreticileri

➞ Lastik

➞ Motosiklet

➞ Servis ve Platformlar

➞ Sağlık Kurumları

➞ Araç Kiralama

➞ Havalimanları

➞ Hava Yolları

➞ Oteller

➞ Tur Şirketleri

➞ Telekomünikasyon

➞ Teknoloji Üreticileri

➞ Yazılım

➞ Kargo Şirketleri

➞ Sigortacılık

➞ Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları

➞ Boya

➞ Emlak

➞ İnşaat

➞ İklimlendirme

➞ Seramik

İLGİLİ HABERLER