13 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
 “Türk kozmetik sektörüne yön veriyoruz”

 “Türk kozmetik sektörüne yön veriyoruz”

Marketing Türkiye
25 Kasım 2024
2 dk okuma

Kozmetik dünyasında bilinçli tüketicilerin talepleri her geçen gün farklılaşıyor. Artık yalnızca kaliteli ürünler değil; aynı zamanda çevre dostu, etik ve yenilikçi çözümler de ön planda. Sinoz Kozmetik CEO’su Yasin Çörekci, Sinoz’un tüketici beklentilerine nasıl yanıt verdiğini, yerli kozmetik markalarının yükselişini ve markanın gelecek hedeflerini anlattı…

Kozmetik sektöründe tü­keticilerin değişen bek­lentilerini nasıl yorum­luyorsunuz?

Kozmetik sektörü dünyada beklentilerin her zaman yüksek olduğu bir sektör. Tüketiciler artık daha bilinçli. Do­ğal olarak markaların da bu talebe uygun şekilde daha özenle ve üzerine düşünülerek ihtiyaçlara yanıt veren ürünlerle tüketicinin karşısına çıkması bekleniyor. Ayrıca doğal ve sürdürülebilir ürünlere de talep oldukça fazla. Bilinç arttıkça tüketim alışkanlıkları ve buna istinaden trendler değiştikçe sektör de bu değişime ayak uyduruyor.

Sinoz değişen bu beklentiler karşısın­da nasıl aksiyon alıyor?

Ürünlerimizi geliştirirken en çok dikkat ettiğimiz unsur, müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarıyla empati kurmaktır. Müşterile­rimizi dinler, ihtiyaçlarını anlamaya çalışır ve ihtiyaçlarına yönelik ürünler geliştiririz. Geri dönüştürülebilir ambalajlarımız ve ürünlerimizle sürdürülebilirlik konusunda hassasiyetimizi gösteriyoruz. Ayrıca, PETA logolu cruelty free ürünlerimizle PETA’nın sıkı kriterlerine uyarak ürünlerimizi kesin­likle hayvanlar üzerinde test edilmediğini de belirtiyoruz. Cilt temizliği ürünleri kategori­sinde her cilt tipine uygun ürünler geliştire­rek herkesin hakkı olan sağlıklı bir cilt için insanların hayatını kolaylaştırma konusunda özen gösteriyoruz. Kısacası, Sinoz olarak tü­keticilerin değişen beklentilerine her zaman hızlı reflekslerle karşılık veriyoruz.

Kozmetikte yerli markaların yükselişi hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz sek­törünüzde nasıl farklılaşıyorsunuz?

Türk kozmetik markalarının son yıllarda yükselişi, hem yerel pazarda hem de ulus­lararası arenada dikkate değer bir gelişme olarak öne çıkıyor. Ülkemizin bu alanda öne çıkması güzel bir şey. Biz de Sinoz kozmetik olarak bu alanda ilk yatırım yapan marka­yız diyebiliriz. Henüz Türkiye’de e-ticaret’in emeklediği dönemlerde yaptığımız atılımlar­la geçen 16 yılın sonunda 50’den fazla ülke­ye ihracat yapar hale geldik. Bu sektördeki ilklerden olmak ve her zaman tüketicinin isteklerini ve ihtiyaçlarını ön planda tutarak istikrarlı bir şekilde büyümek bizi farklı kılan en önemli unsurlardan biri oldu.

Sinoz’un gelecek hedefleri neler?

Her zaman tüketiciye ihtiyacı olanın en iyi­sini sunuyoruz; bunun yanısıra önümüzdeki dönemlerde hayatı kolaylaştıran, yenilikçi ürünlerle trendleri belirleyerek Türk kozme­tik sektörüne yön vermeye devam edeceğiz. Yurtdışına açılma konusunda kendimize güveniyoruz, heyecanımız, dikkatimiz, tüm odağımız yeni nesil teknolojileri ve tecrübe­mizi birleştirerek bir dünya markası olma yolunda ilerlemek.

featured
1 Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
2 Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
3 Dikkat, Kore salgını var!
Dikkat, Kore salgını var!
4 Yapay zekanın karanlık yüzü: ChatGPT, gençlere zararlı tavsiyeler veriyor...
Yapay zekanın karanlık yüzü: ChatGPT, gençlere zararlı tavsiyeler veriyor…
5 Fırından taze çıktı: Lahmacun Endeksi ile TÜFE yarışıyor...
Fırından taze çıktı: Lahmacun Endeksi ile TÜFE yarışıyor…
Güncel Haberler
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Haber aramalarında yeni dönem: Google, favori kaynak seçme özelliğini tanıttı
Haber aramalarında yeni dönem: Google, favori kaynak seçme özelliğini tanıttı
Spotify’dan liste tartışmalarına ilişkin net mesaj: "Ekibimizi hedef alan haberler doğru değil"
Spotify’dan liste tartışmalarına ilişkin net mesaj: “Ekibimizi hedef alan haberler doğru değil”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Babalar Günü'nü kutlayan markalar!
Haberler
Babalar Günü’nü kutlayan markalar!
Sena Tufan
15 Haziran 2025
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Haberler
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Marketing Türkiye
1 Temmuz 2025
İşverenlerin yüzde 74'ü üst düzey pozisyonları doldurmakta zorlanıyor!
Haberler
İşverenlerin yüzde 74’ü üst düzey pozisyonları doldurmakta zorlanıyor!
Sena Tufan
4 hafta önce
Airbnb ve Paramount'tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Haberler
Airbnb ve Paramount’tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.