17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Lancôme Skin Science Club ikinci kez kapılarını açtı…

Lancôme Skin Science Club ikinci kez kapılarını açtı…

Gizem Yıldız
25 Mart 2024
3 dk okuma

Lancôme çeşitli satış kanalları üzerinden tüketiciyle buluşan ancak tüketiciyle direkt teması olmayan bir markaydı. Ta ki geçtiğimiz yıl Lancôme Skin Science Club kapılarını açana kadar… Tekno güzellik devi artık etkin cilt bakım ürünlerinin ardındaki teknolojiyi de 89 yıllık tecrübesini de bizzat aktarıyor tüketiciye. Mesela Lancôme Skin Science Club’da yer alan AI destekli bir cihaz, insanların cildinin gelecekteki görünümünü yansıtmanın yanı sıra ciltlerinin bugünkü ihtiyaçlarını da söylüyor. Böylelikle ziyaretçiler cildinin ihtiyaçlarına göre nasıl bir bakım rutini oluşturması gerektiğini keşfediyor. Ardından bir cilt bakımı yaptırabiliyor, makyaj artistleri eşliğinde yeni makyaj teknikleri keşfedebiliyor… Siz bir marka mutlu etme vaadini daha nasıl gerçekleştirebilirdi demeden önce detaylar için sözü L’Oréal Luxe Türkiye Genel Müdürü Ufuk Batur’a bırakıyoruz.

Lancôme Skin Science Club ikinci kez kapılarını açtı…
Ufuk Batur, L’Oréal Luxe Türkiye Genel Müdürü

İlk kez geçtiğimiz yıl düzenlediğiniz Lancôme Skin Science Club nedir? Bu yıl ziyaretçilere nasıl bir deneyim tasarladınız?

Aslında burası bir Lancôme evi diyebiliriz ya da bir pop-up deneyim alanı…

İnsanlar Lancôme’u daha çok ürünleri ve iletişim kampanyaları ile biliyorlar. Ama aslında Lancôme bundan çok daha fazlası. Tekno güzellik cihazlarımızla kusursuz bir deneyim sunuyoruz. Bunu yaparken de diyoruz ki Lancôme sadece bir güzellik markası değil, bir tekno güzellik markası…

Ziyaretçiler bu deneyim evinde cilt analizinden makyaj uygulamalarına ve doğru fondöten bulmaya dek birçok farklı deneyimi 1 ay boyunca tek bir çatı altında bulabiliyor.

Tasarladığınız deneyimlerin ziyaretçilerde nasıl bir etki yaratmasını bekliyorsunuz? Geçtiğimiz yıl aldığınız geri dönüşler nasıldı?

Amacımız bizi ziyaret eden misafirlerimizin yüzlerinde kocaman bir gülümsemeyle, özel ve biricik hissederek buradan ayrılmaları.

Tüketicinin beklentileri pandemi sonrası çok arttı. İnsanlar artık kişiselleştirilmiş deneyim arıyorlar. Biz de bu talebe tekno güzellik cihazlarımızla yanıt veriyoruz. Mesela 5 dakika içerisinde 3 fotoğraf çeken bir cihazla tam 13 cilt parametrenizi ücretsiz olarak analiz ettirebiliyorsunuz veya makyaj uygulama odasında alanında uzman makyaj artistlerine uygulamalar yaptırabiliyorsunuz. Amacımız müthiş kişiselleştirilmiş bir deneyimle misafirlerimizi mutlu bir şekilde uğurlamak.

Mutluluğun markası misyonunu tamamlamak için neler yapıyorsunuz?

Lancôme’un varoluş felsefesinde mutluluk, özellikle de kadınların mutluluğu var. Böyle bir deneyim evini hayata geçirmemiz de bu felsefenin bir yansıması.

Lancôme’un dünyanın dört bir yanında sunduğu deneyimleri 1 ay boyunca Akaretler’de Türk kadınına yaşatmak istiyoruz. Evdeki ya da işinizdeki yoğunluktan 1 saatinizi burayı keşfetmeye ayırın ve istediğiniz alanlarda deneyiminizi yaşayın, hiç olmadı mı gelin Lancôme kafemizde bir kahve içip sohbet edelim diyoruz. Aslında mutluluk felsefemizi Türk kadınlarına bu şekilde ulaştırıyoruz.

Lancôme Skin Science Club ikinci kez kapılarını açtı…

Teknolojiyle güzelliği harmanlayan Lancôme’un son dönemde odağında hangi teknolojiler var?

Biz teknolojiyi aslında iki boyutta inceliyoruz. Birinci boyutta ürünlerin içerisindeki teknolojiler var. Cilt bakımı ve makyaj ürünlerimizde bir çok patentli içeriklerimiz var. Cildin ihtiyacı olan tüm bileşenleri tek üründe topluyoruz ve amacımız süper etkin ürünler yaratmak.

İkinci boyutta ise deneyim var. Bu noktada çeşitli start-up’larla çalışıyoruz ve bazılarını bünyemize katıyoruz. Hem müşterilerimizin doğru ürünü bulmalarını sağlıyoruz hem de kişiye özel servisler veriyoruz. Servis alanında iyi bir deneyim sunmak bizim için oldukça önemli. Bu deneyimin merkezine de teknolojik cihazları koyuyoruz. Mesela spa kabin bakımında kullandığımız bir cihaz cildi yüksek dereceye kadar ısıtıyor, sonra 4 dereceye kadar soğutuyor.

Pek çok teknolojik cihazımız hem Lancôme Skin Science Club hem de Lancôme’un satış noktaları aracılığıyla müşterilerin hayatına giriyor.

Cilt bakımından makyaja, analiz cihazlarına, teknolojiye, bilime, yeni makyaj uygulamaları keşfetmeye, trendlere hatta bir kafeteryaya dek çok bütünsel bir deneyim Lancôme Skin Science Club’da Akaretler’de… Lütfen gelin ve bu deneyimi bizimle birlikte yaşayın, 5 Nisan’a kadar kapılarımız herkese açık…

Lancôme Skin Science Club’ı deneyimlemek için buradan randevu oluşturmayı unutmayın!

featured Lancôme Skin Science Club Ufuk Batur
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Güncel Haberler
Influencer’ların büyük karnesi yarın açıklanıyor!
Influencer’ların büyük karnesi yarın açıklanıyor!
MMA Türkiye SMARTIES™ AWARDS '25 başvuruları başladı!
MMA Türkiye SMARTIES™ AWARDS ’25 başvuruları başladı!
Koçtaş, YouTube'da 1 milyon aboneye ulaştı!
Koçtaş, YouTube’da 1 milyon aboneye ulaştı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Trump'ın gümrük vergisi kararı Türkiye'yi nasıl etkileyecek?
Haberler
Trump’ın gümrük vergisi kararı Türkiye’yi nasıl etkileyecek?
İrem Alimoğlu
8 Nisan 2025
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Haberler
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
Haberler
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
İrem Alimoğlu
3 gün önce
GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok "psikolojik esenlik" bekliyor
Haberler
GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok “psikolojik esenlik” bekliyor
Sena Tufan
24 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.