6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Globelink Unimar'ın odağında temiz denizler var

Globelink Ünimar’ın odağında temiz denizler var

Marketing Türkiye
2 Haziran 2023
2 dk okuma

Lojistik alanında faaliyet gösteren Globelink Ünimar’ın en güçlü kaslarının başında geliyor denizyolu taşımacılığı… Markanın İcra Kurulu Komite Üyesi Koray Çıtak bu sebeple de denizlerdeki kirliliğe yakinen şahit olduklarını ve bunun da deniz kirliliğiyle mücadele anlamında gerçekleştirilecek aksiyonlarda kendilerine ekstradan motivasyon sağladığını dile getiriyor. “Geçtiğimiz yolları yeşil, aştığımız denizleri temiz görmek istiyoruz” diyen Çıtak ile hem kapsamlı sürdürülebilirlik stratejilerini hem de Şile Belediyesi ile yürüttükleri denizleri temizlemeye yönelik projeyi konuştuk…

Globelink Ünimar'ın odağında temiz denizler var
Koray Çıtak, Globelink Ünimar İcra Kurulu Komite Üyesi

Sürdürülebilirlik başlıkları içerisinde deniz kirliliğine karşı mücadeleyi sahiplenmenizin ardında nasıl bir içgörü yatıyor?

Globelink Ünimar olarak yalnızca deniz kirliliğine ilişkin değil, sürdürülebilirlik kapsamında farklı alanlarda da önemli çalışmalarımızın olduğunu belirtmekte fayda var. Örneğin geçtiğimiz dönemde, Ege Orman Vakfı ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği doğrultusunda “Globelink Ünimar Korusu” projemizi hayata geçirdik. Ancak lojistik alanında faaliyet göstermemiz dolayısıyla deniz temizleme araçlarımızın suya indirilmesi kendi içimizde daha farklı bir etki bıraktı. Çünkü faaliyetlerimiz arasındaki en güçlü kaslarımızın başında denizyolu taşımacılığı geliyor. Haliyle bizler de denizlerimizdeki kirliliğe yakinen şahit oluyoruz. Bunun da deniz kirliliğiyle mücadele anlamında gerçekleştirilecek aksiyonlarda bize ekstradan motivasyon sağladığını söyleyebiliriz. Geçtiğimiz yolları yeşil, aştığımız denizleri temiz görmek istiyoruz. Bu isteğimizi tek başımıza karşılamanın zor olduğunun bilincindeyiz. Ancak en azından hem sektörümüzde hem iş dünyasında hem de toplumda elimizden geldiğince farkındalık oluşturmayı amaçlıyoruz.

Şile Belediyesi ile partnerlik süreciniz nasıl gelişti?

Öncelikle sürdürülebilirlik kapsamında yapmış olduğumuz ön çalışmalar ve temel faaliyetlerimizin bizi yönlendirmesi doğrultusunda deniz kirliliğine ilişkin bir proje gerçekleştirmemiz gerektiği sonucuna ulaştık. Bu noktada da lokasyon tercihleri bakımından çeşitli arayışlar söz konusu oldu. İç denizlerimiz dikkate alındığında, duyulan ihtiyaç anlamında başlıca seçeneklerimiz arasında Marmara Denizi ve Karadeniz yer alıyordu. Bu bölgelerdeki deniz trafiğinin yüksekliği gibi etmenlerin de değerlendirilmesinin ardından bu proje için en doğru bölgenin Şile olacağını düşündük. Ardından bu düşüncemizi kendilerine ilettiğimizde oldukça olumlu bir geri dönüş aldık ve birlikte hızlıca çalışmaya koyulduk. Gerekli mutabakatların sağlanmasının ardından da geriye sadece araçlarımızı suya indirmek kalmıştı. Sonuç olarak Şile Belediyesi, süreçte, özellikle operasyonel açıdan büyük destekte bulundu. Böylece bu destekle birlikte de başarılı bir iş birliği geliştirerek denizlerimizin geleceği adına güzel bir çalışmaya imza atmış olduk.

Bu iş birliği sonucunda varmak istediğiniz hedef ne?

Şile Belediyesi ile geliştirdiğimiz iş birliğinin sonucunda ulaşmayı amaçladığımız orta ve uzun vadeli hedeflerimiz var. Orta vadede öncelikle araçlarımızın çalışmalarını sürdürdüğü Şile Limanı’nda ve Ağva oteller bölgesinde deniz temizliğini sağlamayı amaçlıyoruz. Uzun vadedeyse hem daha sürdürülebilir bir dünya yaratmak adına doğaya ve insanlığa katkıda bulunmak hem de başta sektörümüz olmak üzere iş dünyasında farkındalık oluşturmayı ve öncülük etmeyi amaçlıyoruz. Bilindiği üzere lojistik, birçok farklı sektörle entegre çalışan bir hizmet kolu. Dolayısıyla yaptığımız projelerle geniş bir etki alanı yaratabileceğimizi düşünüyoruz.

Şile Belediyesi ile gerçekleştirdiğiniz projenin emsallerini hangi bölgelerde göreceğiz?

Şile’de gerçekleştirdiğimiz proje elbette ki son projemiz olmayacak. Sahip olduğumuz hedefler doğrultusunda benzer çalışmalarımızı artırarak devam ettireceğiz. Ancak bu çalışmaların nerede olacağı konusunda bugünden net bir şey söylemek mümkün değil. Şu anda içeride, atılacak yeni adımlar açısından alternatif proje ve lokasyonların araştırması sürüyor. Bu süreçte maksimum verimliliği sağlamak adına ince eleyip sık dokuyoruz. Fizibilite çalışmalarının tamamlanmasının ardından da aynı Şile Belediyesi ile olduğu gibi gerekli planlamayı sağlayıp, hızlıca yola koyulacağız.

featured Globelink Unimar
1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Haberler
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Sena Tufan
11 Mayıs 2025
Marketing Türkiye Haziran sayısında İtalyan rüzgarı...
Haberler
Marketing Türkiye Haziran sayısında İtalyan rüzgarı…
Nafizcan Önder
1 Haziran 2025
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Haberler
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
İrem Alimoğlu
24 Mayıs 2025
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Haberler
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
Marketing Türkiye
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.