9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
GCA Career Forward ile "Gelecek için İlerle"

GCA Career Forward ile “Gelecek için İlerle”

Marketing Türkiye
2 Şubat 2024
2 dk okuma

2015 yılından bu yana geleceği şekillendiren teknolojileriyle cam ambalaj sektöründeki yenilikçi ürün yelpazesini müşterileriyle buluşturan GCA, yeni işveren markası GCA Career Forward ile “Gelecek İçin İlerle” diyor. GCA, 2024’te çalışanlarıyla birlikte marka elçiliğine yeni bir bakış getirmeyi ve iş dünyasına yön veren bir işveren markası olmayı hedefliyor. Şirketin bu alandaki stratejilerini GCA Genel Müdürü Dr. Abdullah Gayret ile konuştuk…

GCA olarak, katma değerli ürünlerle cam ambalaj sektöründe fark yaratan çalışmalara imza attıklarını söyleyen GCA Genel Müdürü Dr. Abdullah Gayret, “Dijitalleşmeyi odağımıza aldığımız projelerimizle iş ortaklarımızın ihtiyaçlarını kendi işimiz gibi analiz ederek çözmeye gayret gösteriyoruz. Müşteri deneyimini merkezimize alarak, modern ölçüm yöntemleriyle iş ortaklarımızı dinliyor, verdikleri geri bildirimleri iş süreçlerimize yansıtıyoruz. Bununla birlikte, kurum kültürümüz çerçevesinde çalışanlarımızın sürekli gelişimini destekliyor ve özellikle kadın istihdamına öncülük ediyoruz. Sade ve etkili organizasyon yapımız sayesinde çalışanlarımız arasındaki iletişim ve etkileşimi her seviyede yüksek tutuyoruz. Başarının ancak tutkulu, yetenekli ve sürekli gelişen bireylerin bir araya gelmesiyle gerçekleşebileceğine inanıyor, bu çerçevede müdürlerimizden, uzmanlarımıza kadar herkesin birbirine yakın ve iletişime açık olmasını hedefliyoruz” diyor…

Bu yaklaşım çerçevesinde, mevcut ve potansiyel çalışanların profesyonel gelişimlerine destek olmak ve çalışma deneyimlerini daha da zenginleştirmek için yeni markaları GCA Career Forward’ı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade eden Dr. Abdullah Gayret sözlerini şöyle sürdürüyor: “GCA Career Forward işveren markamız için geliştirdiğimiz yol haritamızı, deneyimli profesyonellerimiz ve ekibimizi daha da enerjik bir hale getiren gençlerin bakış açısıyla güçlendirdik. Yeni yol haritamızla üniversiteler, gençlik kulüpleri, İK Dernekleri ve yerel ulusal kulüplerle daha fazla iş birliği yaparak daha çok genç yeteneğe ulaşmayı planlıyoruz.”

“Sürekli gelişim ve etki yaratan başarı sunuyoruz”

Sürekli gelişim ve etki yaratan başarı vaadiyle çıktıkları bu yol haritası doğrultusunda; Gürok Grubu bünyesindeki şirketlerle oluşturdukları güçlü bağ ve mentorluk fırsatlarıyla çalışanların kariyerlerinde önemli adımlar atmalarına yardımcı olduklarını söyleyen Gayret: “Sürekli gelişim vaadiyle mevcut ve potansiyel çalışanlarımızın beklentilerini karşılamayı hedeflerken, bireysel ve profesyonel gelişimi destekleyen bir ortam oluşturuyoruz. İlk günkü coşku ve heyecanımızı koruyarak, bu ruhun getirdiği heyecan ve istekle sürekli yeni şeyler öğrenmeye açık bir görüşle, çalışanlarımızın gerçek potansiyellerini ortaya çıkarmayı ve ilerleme fırsatları yaratmayı amaçlıyoruz. En iyiye ulaşma ve paydaşlarımıza değer sunma konusundaki kararlılığıyla, GCA olarak sadece içerisinde bulunduğumuz topluma değil, geniş yelpazedeki paydaşlarımıza da değer katma yolunda adımlar atmayı sürdürüyoruz. Sürecimizi, farklı bakış açıları, katkılar, görüş ve öneriler ile beslemeye devam edeceğiz” diyor…

Dr. Abdullah Gayret featured GCA
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

PETA, 90'lar tarzı kampanyasıyla hayvan deneylerinin karanlık gerçeklerini gözler önüne seriyor
Haberler
PETA, 90’lar tarzı kampanyasıyla hayvan deneylerinin karanlık gerçeklerini gözler önüne seriyor
Sena Tufan
20 Mart 2025
KFC, ağız bakımına adım attı: Tavuklu diş macunu!
Haberler
KFC, ağız bakımına adım attı: Tavuklu diş macunu!
Sena Tufan
4 Nisan 2025
Tüketicinin size ayırdığı 47 saniyeyi iyi değerlendirmenin 5 yolu!
Haberler
Tüketicinin size ayırdığı 47 saniyeyi iyi değerlendirmenin 5 yolu!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
İnşaat reklamı yaptığı iddia edilen yer bilimci Naci Görür'den açıklama!
Haberler
İnşaat reklamı yaptığı iddia edilen yer bilimci Naci Görür’den açıklama!
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.