23 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Uludağ'a bir "Erikli" kadar uzaksın

Uludağ’a bir “Erikli” kadar uzaksın

Nafizcan Önder
3 hafta önce
2 dk okuma

Erikli, yeni reklam filmiyle doğaya duyduğu saygıyı yeniden gözler önüne seriyor. Lezzetinin kaynağı Uludağ’ın doğal mirasını koruma sorumluluğuyla hareket eden Erikli, en benzersiz deneyimlerin doğada olduğuna inanarak izleyicileri Uludağ’ın eşsiz doğasındaki benzersiz anlarla buluşturuyor.

Erikli yeni reklam kampanyasıyla günlük hayatında benzersiz anlar arayanlara doğallığın zirvesinde bir yolculuk vadediyor. Şehir hayatında özlemini duyduğumuz eşsiz doğanın “bir Erikli uzağında’’ olduğunu etkileyici bir dille anlatıyor. 

Erikli’nin yenilenen görsel dünyasının da ekranlara yansıdığı sahneler, markanın özünde var olan doğa sevgisi ve sorumluluk bilincini somut şekilde ortaya koyuyor.

Yönetmen Sir Fred’in dokunuşlarını taşıyan Punch BBDO imzalı film, şehir yaşamında erişilmez görünen doğanın aslında bir Erikli uzağında olduğunu içten ve etkileyici bir şekilde hissettiriyor. NORR Film prodüksiyonuyla hayata geçirilen film, her karesinde izleyicileri Uludağ’ın doğasındaki benzersiz atmosferle bir araya getiriyor. 

Çekimler doğaya saygılı prodüksiyon anlayışıyla tamamlandı

Erikli’nin doğaya duyduğu saygının bir yansıması olarak filmin tüm prodüksiyon aşamaları da sürdürülebilirlik ilkelerine uyumlu şekilde planlandı. Bu kapsamda; doğal ışık kullanımı artırılarak yapay aydınlatma ihtiyacını en aza indirildi, atıklar ayrıştırıldı ve geriş dönüşüm sistemlerine geri kazandırıldı, storyboard ve senaryo gibi fiziksel dokümanlar QR koda entegre ederek kağıt kullanımı azaltıldı, yeniden şarj edilebilir bataryalar kullanılarak enerji verimliliği artırıldı, dengeli ve sağlıklı beslenme seçenekleri sunarak sürdürülebilir yaşam anlayışı desteklendi. 

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Erikli
Reklamveren Yetkilileri: Gizem Kartal, Merve Şenel, Alihan Eren, Melike Güleli, Betül Beşel
Reklam Ajansı: PUNCH BBDO
Creative Partner: Ali Musa Paça
CCO: Arkın Kahyaoğlu
CSO: Yelda Aktuna
Genel Müdür Yardımcıları: Gülin Erdoğan, Koray Öztürk
Strateji Direktörü: Selin Aktaş Çam
Stratejist: Melisa Bakar
Yönetici Kreatif Direktör: Erçin Sadıkoğlu
Yaratıcı Ekip Liderleri: Ceren Demir, Kaan Topaloğlu
Yaratıcı Ekip: Emre Ünaylı, Aslı Filis, Tuğba Yavuz, Eray Kaçar, Müzeyyen Yıldız, Miraç Son, Kahraman Berk Gül
Müşteri İlişkileri: Aylin Acar, Polat Emre Çırganış, Özge Mandacıoğlu, Simay Tekin
Grafik: Ozan Küme, Erhan Özden

Marka Prodüksiyon Danışmanı: Hilal Erdebil
Yönetmen: Sir Fred/ NORR Film
Prodüktör: Kardaş Divanoğlu
Müzik: Nuno Malo

Fotoğraf: Bora Sübakan / PPR İSTANBUL
Prodüktör: Orhan Özkırım

Erikli Punch BBDO
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
3 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
Güncel Haberler
TGS ve RSF'nin verileriyle Türkiye'nin basın özgürlüğü karnesi...
TGS ve RSF’nin verileriyle Türkiye’nin basın özgürlüğü karnesi…
Türk sanatçılar 2024’te Spotify'dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Türk sanatçılar 2024’te Spotify’dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
SXSW Londra'da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı...
SXSW Londra’da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nereden çıktı bu "matcha" çılgınlığı?
Haberler
Nereden çıktı bu “matcha” çılgınlığı?
Sena Tufan
30 Nisan 2025
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Haberler
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Haberler
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
E-ticarete yeni düzenleme: Temsilci atamayan satış yapamayacak
Haberler
E-ticarete yeni düzenleme: Temsilci atamayan satış yapamayacak
Sena Tufan
2 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.