Reklamveren: DemirDöküm
Reklam Ajansı: Rabarba
Reklamveren Yetkilileri: Erdem Ertuna, Erhan Güngör, Şehnaz Atak Askeroğlu
Yaratıcı Ekip: Pemra Ataç Açıktan, Umut Geldiay, Rıza Çankaya, Boran Erem, Gizem Özöver, Emrah Kural
Müşteri İlişkileri: Birçim Akfırat, Pelin Önal, Özde Gırgırlar
Stratejik Planlama: Oğuz Savaşan
Ajans Prodüktörü: Pınar Johnson
Medya Planlama/Satın Alma: MG
Yapım Evi – Yönetmen: 2012 – Özer Feyzioğlu
Müzik: Jngle Jackson – Emre Irmak
Vokal: Yaşar
Mecra: TV, Radyo, İnternet, Sinema, Açıkhava
DemirDöküm, yeni reklam kampanyasında “Türkiye’nin kombisi DemirDöküm Tabii ki” sloganını çocukların kalbinden geçenlerle birleştiriyor ve onların dilinden sesleniyor.
Türkiye’nin dört bir yanından çocukların, “Türkiye’nin en sıcak yeri neresi?” sorusuna verdikleri şaşırtıcı ve samimi cevaplar kampanyanın ana sloganında birleşiyor. DemirDöküm bu kampanya ile birlikte hem çocukların hem ailelerin kalbine dokunmayı hedeflerken; sıcak, samimi, dinamik ve yenilikçi yüzünü tüketicisi ile yeniden buluşturuyor.
Yönetmenliğini Özer Feyzioğlu’nun yaptığı reklam filmi 2 günde tamamlandı. Türkiye’nin farklı coğrafi bölgelerini temsilen farklı şehirlerden 20 çocuk ile 15 ayrı sette çekimler gerçekleştirildi. Çocuklar, “Türkiye’nin en sıcak yeri neresi” sorusuna hem kendi yörelerini hem de DemirDöküm sıcaklığını öne çıkaran yanıtlar verdi. Çocuklar oyunlarını oynarken doğal kareler yakalanmaya özen gösterildi, yorulmadan, sıkılmadan eğlenceli bir şekilde çekimleri tamamlamaları sağlandı. Filmin dış sesi ve şarkısı ise pop müziğinin usta ve sıcak sesi Yaşar tarafından seslendirildi.