14 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye Sigorta Birliği’nden farkındalık kampanyası

Türkiye Sigorta Birliği’nden farkındalık kampanyası

Marketing Türkiye
25 Haziran 2020
2 dk okuma

Türkiye Sigorta Birliği (TSB), “Hayat bu, her şey olur. Sigortasız olmaz” sloganıyla bir farkındalık kampanyası başlattı. Konut, Devlet Destekli Ticari Alacak ve kasko-trafik ürünlerine odaklanılan kampanyada hayatta farklı risklerin söz konusu olduğuna ve sigortanın tüm bu risklere karşı güvence sağladığına dikkat çekiliyor. Hayatın içinden farklı kesitlerin yer aldığı kampanya filmi TV ve dijital kanallardan #SigortasızOlmaz hashtagiyle yayınlanıyor.

Hayatta risklerin her zaman olduğunu belirten Türkiye Sigorta Birliği Başkanı Atilla Benli, “Koronavirüs pandemisi döneminde hayatta başımıza her an gelebilecek bu risklere karşı önlem almanın önemini bir kez daha gördük. Önlem almak söz konusu olduğunda ilk aklımıza gelen sigorta olmalı. Sigorta sektörü olarak olası risklere karşı sigortalılarımızın sağlığını, varlıklarını, tasarruflarını, hak ve alacaklarını koruyarak yarınlarını güvence altına alıyoruz. Pandemi dönemindeki uygulamalarımızla da sigortalılarımızın yanında olduğumuzu bir kez daha ortaya koyduk. Bu dönem sigortalı olmanın öneminin tekrar tekrar fark edilmesini sağladı. Biz de bu iç görüden hareketle ‘Hayat bu, her şey olur. Sigortasız olmaz’ kampanyasını hazırladık” dedi.

Bugünü de yarını da güvenle yaşamak için sigortalı kalın

Sigortanın bir gereklilik ve ihtiyaç olduğunun altını çizen Benli, “Pandemi döneminde zamanımızın büyük kısmını evlerde geçirdik. İşini dönemsel olarak durdurmak durumunda kalanlar belki alacaklarla ilgili sorunlarla karşılaştı. Araçlarımızsa her dönem doludan kazalara pek çok riskle karşı karşıya kalıyor. Peki, bu risklere karşı evimizi, alacaklarımızı ve araçlarımızı güvence altına alıyor muyuz? Bu kampanyayla bu soruyu sormayı ve sigortalı kalmanın güvenli yaşam için olmazsa olmaz olduğunu hatırlatmayı hedefledik” dedi.

Hayatın içindeki iyi ve kötü anlardan kesitleri ön plana çıkarmayı hedefleyen kampanya kapsamında evde aileyle güzel anlar geçirmek kadar su basması ya da hırsızlık gibi risklerin de olduğu, araçlarla tatile giderken ya da yolda herhangi bir hasarla karşılaşmanın mümkün olduğu, ticaret hayatının iniş çıkıları olduğu hatırlatılıyor. Olası risklere karşı sigortanın öneminin altını çizen kampanya “Sigortalı kalın. Bugünü de yarını da güvenle yaşayın” diyor.

 

Hayat bu, her şey olur. #Sigortasızolmaz #konutsigortası #devletdestekliticarialacaksigortası #trafiksigortası #kasko pic.twitter.com/VhGOtdKLdN

— Türkiye Sigorta Birliği (@sigortabirligi) June 25, 2020


KÜNYE

Reklamveren: Türkiye Sigorta Birliği
Reklamveren Temsilcisi: Elvan Yektin, Berkan Karakurt
Reklam Ajansı: K A R P A T Independent Advertising Agency
Ajans Başkanı: Karpat Polat
Genel Müdür : Melda Tarlan
Kreatif Direktör: Tolga Akyüz
Kreatif Grup Lideri: Çağlar Mertler
Kreatif Ekip: Besime Duman, Ferhat Çelik, Cansu Kozan
Müşteri Direktörü : Florentina Staicu Özkaner
Medya Ajansı : Doğan Albayrak, Alper Artam, Emre Gökbora – Gozone Medya Planlama A.Ş.

1 Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
2 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
3 Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
4 İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
5 İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
Güncel Haberler
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
Gerety Awards jürisi değerlendirmelere başladı!
Gerety Awards jürisi değerlendirmelere başladı!
KFC'den gastronomi sınırlarını zorlayan dondurma!
KFC’den gastronomi sınırlarını zorlayan dondurma!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketicilere "ses" ile dokunan ambalajlar yükselişte
Haberler
Tüketicilere “ses” ile dokunan ambalajlar yükselişte
Sena Tufan
31 Mart 2025
Trump yeni gümrük tarifelerini açıkladı: Dev markaları zor günler bekliyor!
Haberler
Trump yeni gümrük tarifelerini açıkladı: Dev markaları zor günler bekliyor!
Sena Tufan
3 Nisan 2025
Ayın öne çıkan global kampanyaları... (Mart 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mart 2025)
Sena Tufan
1 Nisan 2025
"DeepSeek"in rakibi "Manus" kullanıma açıldı
Haberler
“DeepSeek”in rakibi “Manus” kullanıma açıldı
Nafizcan Önder
8 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.