10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türk Telekom teknoloji ile nesiller arasında “köprü” kuruyor
Haberler

Türk Telekom teknoloji ile nesiller arasında “köprü” kuruyor

Marketing Türkiye
21 Ağustos 2015
1 dk okuma

Kampanya adı: Türk Telekom Kurumsal Lansman – Avea İşyerim Mobil Kampanyası
Reklamveren: Türk Telekom Grubu
Reklamveren Yetkilisi: Nurçin Koçoğlu, Pınar Tohum, Hande Us Badur, Didem Atal
Reklam Ajansı: M.A.R.K.A.
Yaratıcı Yönetmen: Hulusi Derici
Yaratıcı Grup: Doğan Mirdoğan, Bektaş Erdoğan, Salih Küçük
Grafiker: Necdet Polat
Genel Müdür Yardımcısı: İlkay Ünlü
Müşteri Grubu: Jülide S. Coşkuner, Dilek Denkkoşan, Berrak Selin
Ajans Prodüktörü: Candaş Kaflı
Prodüksiyon Şirketi: Dijital Sanatlar
Prodüktör: Çağlar Ercan
Yönetmen: Can Ulkay
Müzik: Jingle House
Post Prodüksiyon: Sinefekt
Medya Ajansı: Skala Medya

Türk Telekom Grubu kurumsal reklamlarında yeni bir dönem başlatıyor. Bu döneme hazırlanırken kurumsal müşteri penetrasyon araştırması ve kurumsal müşteri marka tercih araştırmaları da yapan marka, medya tüketimlerini, ilgi alanlarını, motivasyon faktörlerini inceledi. Çekim öncesinde hedef kitle doğrultusunda odak gruplar yaparak ön testler de yaptı. Mesajın hedef kitleye geçmesi, beğeni, anlaşılma, marka ile bağdaştırılma, yeniden izlenme gibi kriterlerde olumlu sonuçlar alarak yayınlanan reklam filmi, TV’den dijitale, ulusaldan yerele pek çok mecrada yayınlanacak

Türk Telekom Grubu, yeni reklam iletişimi yaklaşımıyla esnaftan, iş dünyasındaki en büyük işletmeye kadar tüm iş yerlerini hedefliyor.

Reklam konseptinde toplumdaki Karagöz ve Hacivatlar’dan yola çıkan reklam filmi, pazarlama dünyasında en etkili mesaj iletme yollarından birisinin Karagöz – Hacivat oyunlarını anımsatan “geleneksel ile modern”in birbiriyle etkileşim içinde olduğu öykülerdir fikrini uyguluyor:

Reklam filmi senaryosu gereği baba-oğul konseptini Karagöz ve Hacıvat’a uyarlayan Türk Telekom Grubu, oyuncular için de hedef kitlenin seveceği düşünülen isimleri belirledi. Güven Kıraç ve Öner Erkan’ın rol aldığı Türk Telekom Grubu kurumsal reklamı 20 Ağustos tarihinden itibaren her kanaldan yayınlanacak.

1 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
2 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
3 YouTube'da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
4 Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
5 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Güncel Haberler
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek...
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek…
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Haberler
Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye'den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Haberler
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye’den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Nafizcan Önder
1 Ekim 2025
Starbucks Çin’de tahtını korumak için stratejik satışa gitti
Haberler
Starbucks Çin’de tahtını korumak için stratejik satışa gitti
Nafizcan Önder
4 Kasım 2025
B2B ticaretin en güncel trendleri The TECH Summit sahnesinde...
Haberler
B2B ticaretin en güncel trendleri The TECH Summit sahnesinde…
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.