7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türk Telekom teknoloji ile nesiller arasında “köprü” kuruyor
Haberler

Türk Telekom teknoloji ile nesiller arasında “köprü” kuruyor

Marketing Türkiye
21 Ağustos 2015
1 dk okuma

Kampanya adı: Türk Telekom Kurumsal Lansman – Avea İşyerim Mobil Kampanyası
Reklamveren: Türk Telekom Grubu
Reklamveren Yetkilisi: Nurçin Koçoğlu, Pınar Tohum, Hande Us Badur, Didem Atal
Reklam Ajansı: M.A.R.K.A.
Yaratıcı Yönetmen: Hulusi Derici
Yaratıcı Grup: Doğan Mirdoğan, Bektaş Erdoğan, Salih Küçük
Grafiker: Necdet Polat
Genel Müdür Yardımcısı: İlkay Ünlü
Müşteri Grubu: Jülide S. Coşkuner, Dilek Denkkoşan, Berrak Selin
Ajans Prodüktörü: Candaş Kaflı
Prodüksiyon Şirketi: Dijital Sanatlar
Prodüktör: Çağlar Ercan
Yönetmen: Can Ulkay
Müzik: Jingle House
Post Prodüksiyon: Sinefekt
Medya Ajansı: Skala Medya

Türk Telekom Grubu kurumsal reklamlarında yeni bir dönem başlatıyor. Bu döneme hazırlanırken kurumsal müşteri penetrasyon araştırması ve kurumsal müşteri marka tercih araştırmaları da yapan marka, medya tüketimlerini, ilgi alanlarını, motivasyon faktörlerini inceledi. Çekim öncesinde hedef kitle doğrultusunda odak gruplar yaparak ön testler de yaptı. Mesajın hedef kitleye geçmesi, beğeni, anlaşılma, marka ile bağdaştırılma, yeniden izlenme gibi kriterlerde olumlu sonuçlar alarak yayınlanan reklam filmi, TV’den dijitale, ulusaldan yerele pek çok mecrada yayınlanacak

Türk Telekom Grubu, yeni reklam iletişimi yaklaşımıyla esnaftan, iş dünyasındaki en büyük işletmeye kadar tüm iş yerlerini hedefliyor.

Reklam konseptinde toplumdaki Karagöz ve Hacivatlar’dan yola çıkan reklam filmi, pazarlama dünyasında en etkili mesaj iletme yollarından birisinin Karagöz – Hacivat oyunlarını anımsatan “geleneksel ile modern”in birbiriyle etkileşim içinde olduğu öykülerdir fikrini uyguluyor:

Reklam filmi senaryosu gereği baba-oğul konseptini Karagöz ve Hacıvat’a uyarlayan Türk Telekom Grubu, oyuncular için de hedef kitlenin seveceği düşünülen isimleri belirledi. Güven Kıraç ve Öner Erkan’ın rol aldığı Türk Telekom Grubu kurumsal reklamı 20 Ağustos tarihinden itibaren her kanaldan yayınlanacak.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Haberler
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Sena Tufan
4 Kasım 2025
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Araştırma
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, "bağımsızlık" geride
Haberler
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, “bağımsızlık” geride
Nafizcan Önder
7 gün önce
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Haberler
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Advertorial
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.