22 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Toyota, Halit Ergenç ile herkesi Toyota Hybrid moduna geçmeye davet ediyor

Toyota, Halit Ergenç ile herkesi Toyota Hybrid moduna geçmeye davet ediyor

Advertorial
14 Haziran 2024
1 dk okuma

Toyota, 26 yıl önce tanıttığı tam hibrit teknolojisiyle birlikte otomotiv sektöründe yenilikçi tarafını güçlendirmeye devam ediyor. Tüm binek araç modellerinde tam hibrit seçeneği sunan Toyota, Halit Ergenç’in başrolünde yer aldığı reklam filmiyle herkesi “Toyota Hybrid Moduna Geçmeye” davet ediyor.

“Toyota Hybrid Moduna Geçin” temalı reklam kampanyasıyla Toyota’nın benzinli ve elektrik motoru şarj ihtiyacı olmadan bir araya getirerek yakıt verimliliğini, çevreci sürüşü, sessizliği ve performansı en yüksek oranda sunan hibrit teknolojisinin altı çiziliyor. Çekimleri İstanbul’da 3 günde tamamlanan reklam filmi çekiminde, Toyota’nın tam hibrit teknolojisinin avantajları Halit Ergenç’in eşsiz oyunculuğuyla ortaya konuyor.

Eksiksiz tam hibrit ürün gamı

Toyota, 26 yıldır birçok farklı modelde ve segmentte hibrit teknolojisini kullanıyor. Toyota, Türkiye’de Yaris Hybrid, Yaris Cross Hybrid, Corolla Hybrid, Corolla Hatchback Hybrid, Toyota C-HR Hybrid, Corolla Cross Hybrid ve RAV4 Hybrid modelleri olmak üzere geniş bir tam hibrit ürün gamı seçeneğine sahip. Bu sayede her kullanıcı profili ve bütçe için en ideal hibrit modeline ulaşılması sağlanıyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Toyota Türkiye 

Reklamveren Temsilcisi: Özge Zengil, Ece Şenkal, Sibel Atila, Ece Kartal 

Reklam Ajansı: Alametifarika     

Executive Kreatif Direktör: Ozan Özüm Özbey, Caner Apaydın

Kreatif Direktör: Anıl Bağcık

Yaratıcı Grup Lideri: Ali Garan

Yaratıcı Ekip: Yasir Kalın, Seda Nur Hazır, Defne Yeşilova, Ayşe Gönan, Şule Kurtoğlu, Oğuzhan Şenol, Özden Tortop

Müşteri İlişkileri: Duygu Yılmaz, Tuğba Baştufan

Stratejik Planlama: Berra Katlav, Tuğçe Aydın, Enes Uça

Ajans Prodüksiyon: Gülin Sarpel, Tümce Yağcı

Yönetmen: Uygar Kutlu

Görüntü Yönetmeni: Laurent Rodriguez

Prodüksiyon Şirketi: Autonomy

Post Prodüksiyon Şirketi: Tonic Effects

PR Ajansı: Message İletişim

Alametifarika featured Toyota Türkiye
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Güncel Haberler
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

B2B ticaretin en güncel trendleri The TECH Summit sahnesinde...
Haberler
B2B ticaretin en güncel trendleri The TECH Summit sahnesinde…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Meme kanserine dikkat çeken sokak sanatı: “Street Nipples”
Haberler
Meme kanserine dikkat çeken sokak sanatı: “Street Nipples”
Sena Tufan
2 Ekim 2025
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen "Coğrafi işaret” hangisi?
Haberler
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen “Coğrafi işaret” hangisi?
İrem Alimoğlu
16 Kasım 2025
Karaca’nın medya planlama süreçleri Staff Medya'ya emanet...
Haberler
Karaca’nın medya planlama süreçleri Staff Medya’ya emanet…
Sena Tufan
15 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.