Konuşmak veya içine atmanın çoğu zaman hayat ve vazgeçiş arasındaki tek yol ayrımı olduğunun bilincinde olduğumuz günümüzde dünyanın dört bir yanında 15-24 yaş arası gençler hayatlarına son veriyor. Bu gerçekliğin değişmesi için hayata geçirilen birçok yardım hattı, sohbet grubu ve diğer inisiyatifin arasında belki de en içteni ve tabiri caizse “eğlencelisi” A.B.D. merkezli ajans Humanaut’tan geldi.
Genç yaşta intiharları engellemek üzere kurulan organizasyon LIV Project için hayata geçirilen proje katılımcılarının tamamını konuşamadıkları sıkıntı, konu ve sırlarını ortaya dökmelerine teşvik eden bir kutu oyunu. Aralarında “Bazen insanlar yanlış bakıp benim …. olduğumu düşünüyor”, “….. için bir ödül olsa, ben kesin kazanırdım” gibi cümlelerin olduğu kart oyunu “Ondan Bahsetmeye Cüret Eden Oyun”, (The Game That Goes There) oyunlarda görmeye alışkın olmadığımız çizimleriyle intiharın ciddiyetini ortaya koyarken tüm oyuncuların normalde dile getiremedikleri her şeyi paylaşmalarına olanak sağlıyor.