Yapı Kredi, İstanbul’un kültür-sanat ve eğlence hayatına yepyeni bir soluk getiren Yapı Kredi bomontiada’da yaz boyu düzenlenecek World Akustik konser serisini eğlenceli bir filmle duyurdu.
World Akustik konser serisi için hazırlanan filmde bir müzik grubu; korna, elektrikli süpürge, bilgisayar klavyesi, mutfak mikseri ve kapı zili gibi günlük hayatta en çok şikayet edilen gürültü kaynaklarını enstrüman olarak kullanıyor. Grubun çıkardığı rahatsız edici gürültünün dozu film ilerledikçe artıyor. Grubun solisti, yaratılan kakafonik eseri sokakların nostaljik “Eskici” sesiyle sonlandırırken, bir el elektrik fişini çekiyor ve grubu susturmayı başarıyor.
“Gürültüden sıkıldıysan World Akustik konserleri başlıyor” sloganı ile film, şehrin gürültüsünden uzaklaşmak isteyenleri World Akustik konserlerine davet ediyor.
Yapı Kredi World sponsorluğunda 19 Eylül’e kadar her Perşembe düzenlenecek World Akustik konser serisi Mor ve Ötesi, Elif Çağlar ve Can Bonomo’nun da aralarında bulunduğu bağımsız müzik sahnesinin öne çıkan müzisyenlerini ücretsiz olarak izleyicilerle buluşturuyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Yapı Kredi
Reklamveren Temsilcileri: Arda Öztaşkın, Didem Arslan, Gülşah Barutçuoğlu, Ege Can, Betül Kalaora
Reklam Ajansı: Rafineri
Executive Creative Director: Emre Kaplan, Ayşe Bali
Creative Director: Kerim Gürsel
Deputy Creative Director: Merve Subaşı
Group Head: Sezer Üstüngel
Kreatif Ekip: Uğur Matban, Sinem Kaya
Müşteri İlişkileri: Pelin Önal, Gökçe Er, Buket Törin
Stratejik Planlama: Mert Tuncer, Berkay Başer
Ajans Prodüktörü: Şafak Serter, Cansu Arcan, Açelya Ülkümen
Yönetmen: Ömer Faruk Gürgen
Yapım Şirketi: Dirty Cheap Creative: DCC Film
Post Prodüksiyon: ABT İstanbul