Samsung Electronics Türkiye, yeni telefonu Galaxy Note9 için hazırladığı 3 filmden oluşan dijital reklam kampanyası ile içindeki gücü henüz ortaya çıkarmamış insanları harekete geçirmeyi hedefliyor. #hayataizbırak mottosu ile izleyicilerle buluşan filmlerde Galaxy Note9’un hayatın önündeki engelleri kaldırma hikayesi anlatılıyor.
Kampanyanın ilk filminde, bir kurumsal firma çalışanının, çalıştığı şirketi zor durumdan kurtarma hikayesi anlatılırken, diğer iki filmde kendi hayalini gerçekleştirmek isteyen bir girişimci adayı ile çalıştığı tasarım şirketinde kanıtlamak isteyen bir tasarımcının iç dünyaları ve başarı hikayeleri aktarılıyor.
Samsung Dijital Pazarlama Ekibinin ana mesaj ve pazarlama stratejisine katkıda bulunduğu, prodüksiyonunu PToT’nin ve yönetmen Çağatay Kaya’nın üstlendiği filmlerin ve kampanyanın kreatif çalışmalarının altında Cheil Türkiye’nin imzası bulunuyor.
Künye:
Reklamveren: Samsung Türkiye
Reklamveren Temsilcileri: Ayşenur Özbekli, Fulya Gürsel, Hakan Şık, Mert Uygur, Ogün Coşkun, Tolga Aydınlı
Reklam Ajansı: Cheil Turkey
Executive Direktör: Mehmet Özkanoğlu
Kreatif Direktör: Cihan Kavaklıpınar
Kreatif Ekip: Mert Bitmez, Selim Küçükkutlu, Zehra Başgöl, Alper Karan, Selver Yılmaz, Gökhan Duyar
Stratejik Planlama Direktörü: Pamir Gündüz
Müşteri İlişkileri Yöneticisi: Selen Keskin
Dijital Pazarlama Yöneticisi:Doruk Bayer
Sosyal Medya Yöneticisi: Emre Arısoy
Prodüksiyon Şirketi: PToT
Yönetmen: Çağatay Kaya
Müzik: Ulaş Özbiçer
Dış Ses: Nejat İşler
Şarkı: İz Bırakanlar Unutulmaz