10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Samsung "Siber Zorba Olma!" diyor

Samsung “Siber Zorba Olma!” diyor

Marketing Türkiye
13 Aralık 2019
1 dk okuma

Samsung’un internetin sorumlu kullanımı konusunda farkındalık yaratmak için başlattığı “İnterneti Tadında Kullan” isimli dijital farkındalık kampanyasının son videosu “Siber Zorba Olma” yayına girdi.

İnternetin sorumlu kullanımına yönelik “İnterneti Tadında Kullan” dijital farkındalık kampanyasını hayata geçiren Samsung Electronics Türkiye, kampanyanın son videosu “Siber Zorba Olma”yı dijital kanallarda yayına aldı. Elektronik ortamda bir birey veya grubun, diğerlerine yönelik kasıtlı biçimde gerçekleştirdiği aşağılama, iftira, dedikodu, taciz, tehdit, utandırma ve dışlama gibi rahatsızlık verici eylemleri ifade eden “siber zorbalık” kavramı her gün binlerce çocuk ve gencin fiziksel ve psikolojik zarar görmesine sebep oluyor.

Tüm ülke genelinde farkındalık yaratmak için hazırlanan dijital filmin ilk sahnesinde elinde çikolatalı süt ile yürüyen 13-14 yaşlarında bir kız çocuğu görüyoruz. Arka plandaysa onu alay konusu edecek bir senaryo hazırlayan bir grup genç yer alıyor. Genç grup, kız çocuğunun bir ipe takılarak yere düşmesine ve sütün dökülmesine bilerek sebep oluyor ve bu sahneyi cep telefonlarına kaydederek kızın kendisini kötü hissetmesini sağlıyor. İkinci sahnedeyse kilolu olduğu için arkadaşlarının dalga geçen mesajlarına maruz kalan mutsuz bir genç kız, üçüncü sahnede de kimselerin görmesini istemediği fotoğrafının sosyal medyada arkadaşları tarafından paylaşıldığının farkına varan 10-12 yaşlarında bir çocuk görüyoruz. Videonun son sahnesinde ise dizüstü bilgisayarını kapatarak 15-16 yaşlarında bir gencin hayatı tanıyamadan yaşamına son vermek istemesi öne çıkartılıyor.

Kampanyanın Künyesi:

Kampanya sahibi: Samsung Electronics Türkiye
Reklamveren temsilcileri: Samsung Electronics Türkiye
Kullanılan Mecralar: Dijital
Reklam Ajansı: Cheil Worldwide Türkiye
Prodüksiyon: Jeton Studio
Medya Planlama Ajansı: Publicis One Türkiye
PR Ajansı: Medyaevi İletişim Danışmanlığı
Art Director: Ahmet İltaş
İlüstrasyon: Nurullah Öztürk, Ahmet İltaş
Animatör: Selahattin İltaş

Cheil Worldwide Türkiye Samsung Electronics Turkiye
1 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
2 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
3 YouTube'da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
4 Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
5 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Güncel Haberler
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek...
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek…
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
Haberler
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Orwell’in 1984’ü sansüre karşı mühürlendi...
Haberler
Orwell’in 1984’ü sansüre karşı mühürlendi…
Sena Tufan
13 Ekim 2025
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Haberler
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Nafizcan Önder
9 Kasım 2025
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
Haberler
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
Advertorial
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.