12 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Samsung "Siber Zorba Olma!" diyor

Samsung “Siber Zorba Olma!” diyor

Marketing Türkiye
13 Aralık 2019
1 dk okuma

Samsung’un internetin sorumlu kullanımı konusunda farkındalık yaratmak için başlattığı “İnterneti Tadında Kullan” isimli dijital farkındalık kampanyasının son videosu “Siber Zorba Olma” yayına girdi.

İnternetin sorumlu kullanımına yönelik “İnterneti Tadında Kullan” dijital farkındalık kampanyasını hayata geçiren Samsung Electronics Türkiye, kampanyanın son videosu “Siber Zorba Olma”yı dijital kanallarda yayına aldı. Elektronik ortamda bir birey veya grubun, diğerlerine yönelik kasıtlı biçimde gerçekleştirdiği aşağılama, iftira, dedikodu, taciz, tehdit, utandırma ve dışlama gibi rahatsızlık verici eylemleri ifade eden “siber zorbalık” kavramı her gün binlerce çocuk ve gencin fiziksel ve psikolojik zarar görmesine sebep oluyor.

Tüm ülke genelinde farkındalık yaratmak için hazırlanan dijital filmin ilk sahnesinde elinde çikolatalı süt ile yürüyen 13-14 yaşlarında bir kız çocuğu görüyoruz. Arka plandaysa onu alay konusu edecek bir senaryo hazırlayan bir grup genç yer alıyor. Genç grup, kız çocuğunun bir ipe takılarak yere düşmesine ve sütün dökülmesine bilerek sebep oluyor ve bu sahneyi cep telefonlarına kaydederek kızın kendisini kötü hissetmesini sağlıyor. İkinci sahnedeyse kilolu olduğu için arkadaşlarının dalga geçen mesajlarına maruz kalan mutsuz bir genç kız, üçüncü sahnede de kimselerin görmesini istemediği fotoğrafının sosyal medyada arkadaşları tarafından paylaşıldığının farkına varan 10-12 yaşlarında bir çocuk görüyoruz. Videonun son sahnesinde ise dizüstü bilgisayarını kapatarak 15-16 yaşlarında bir gencin hayatı tanıyamadan yaşamına son vermek istemesi öne çıkartılıyor.

Kampanyanın Künyesi:

Kampanya sahibi: Samsung Electronics Türkiye
Reklamveren temsilcileri: Samsung Electronics Türkiye
Kullanılan Mecralar: Dijital
Reklam Ajansı: Cheil Worldwide Türkiye
Prodüksiyon: Jeton Studio
Medya Planlama Ajansı: Publicis One Türkiye
PR Ajansı: Medyaevi İletişim Danışmanlığı
Art Director: Ahmet İltaş
İlüstrasyon: Nurullah Öztürk, Ahmet İltaş
Animatör: Selahattin İltaş

Cheil Worldwide Türkiye Samsung Electronics Turkiye
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
3 Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
4 General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
5 “67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
Güncel Haberler
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Turkcell ve Google Cloud’tan Türkiye’de ilk “hiper ölçekli” veri merkezi hamlesi
Turkcell ve Google Cloud’tan Türkiye’de ilk “hiper ölçekli” veri merkezi hamlesi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

AWS kesintisi dijital dünyayı sarstı: Canva’dan Snapchat’e çok sayıda platform etkilendi
Haberler
AWS kesintisi dijital dünyayı sarstı: Canva’dan Snapchat’e çok sayıda platform etkilendi
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Haberler
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sena Tufan
2 hafta önce
Uber, 2026’da Avrupa’da robotaksi sahnesine çıkıyor
Haberler
Uber, 2026’da Avrupa’da robotaksi sahnesine çıkıyor
Nafizcan Önder
8 Eylül 2025
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
Haberler
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.