Rexona yeni kampanyasıyla soruyor: Özlemedik mi?

Senelerdir Türkiye’deki deodorant kullanım oranını artırma misyonunu üstlenen Rexona, yeni kampanyalarını yayınladı.

Evde kaldığımız dönemde hayata dair özlediğimiz şeyleri anımsatan markaların aksine Rexona, özlemediğimiz bir şeyden bahsediyor: Ter kokusu. Son birkaç ayda örneklerini sıkça gördüğümüz reklam filmleri gibi “Özlemedik mi?” diyen puslu bir dış ses, doğa ve deniz görüntüleriyle başlayan filmler, sonrasında Doğa ve Deniz isimli, ter problemi yaşayan iki karakteri göstererek, mizahi bir senaryoyla mesajını iletiyor.

PunchBBDO imzası taşıyan kampanya, Norr Film prodüksiyonunda, Can Pehlivanlı tarafından çekildi.

 

REKLAM KÜNYESİ: 

Reklamveren: UNILEVER – REXONA
Reklamveren Temsilcileri: Alper Eroğlu, İpek Bayar, Kaan Demirel
Ajans: PunchBBDO
CCO: Ali Musa Paça
Kreatif Direktör: Mert Şentürk
Kreatif Ekip Lideri: Mehmet Güven
Reklam Yazarı: Burcu Üngör
Art Direktör: Hazel Eren
Strateji: Beliz Atalay
Müşteri İlişkileri: Aylin Acar, Cansın Ergün
Prodüksiyon: Koray Öztürk, Beray Odabaşı
Grafiker: Ozan Küme
Yapım Şirketi: Norr Film
Yönetmen: Can Pehlivanlı

İLGİLİ HABERLER