15 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Puffy’den önce ve Puffy’den sonra... 
Haberler

Puffy’den önce ve Puffy’den sonra… 

Sena Tufan
4 Aralık 2024
2 dk okuma

Puffy, iyi uyku konusundaki iddiasını dikkat çeken bir kampanyayla müşterileriyle buluşturuyor. “100 Gece Dene, Beğenmezsen Koşulsuz İade” kampanyası kapsamında Puffy müşterileri, satın aldıkları ürünü 100 gece deneyimleyebiliyor. Ürünü beğenmeyenlerden iade kabul edilirken, beğenenlere ise 10 yıl garanti veriliyor.

İyi uyku denince ilk akla gelen markalardan Puffy, uyku kalitesindeki iddiasını müşterilerine “deneyimle” anlatacağı bir kampanyaya başlıyor. “100 Gece Dene, Beğenmezsen Koşulsuz İade” kampanyasıyla Puffy, müşterilerine yatak ürünlerini 100 gece deneyimleterek memnun kalınmadığında iade imkanı sunuyor. Memnun kalan müşteriler için ise 10 yıl garanti imkanı sunuyor. Müşteri deneyimini bir adım ileri taşıyan bu kampanya ile Puffy, müşterilere kaliteli uykuyu garanti ederken, seçimlerindeki endişeleri de ortadan kaldırmayı hedefliyor.

Kampanya kapsamında, satın aldığı yataktan herhangi bir sebeple memnun kalmayan müşteriler, teslim tarihinden itibaren 100 gün içerisinde iade talebinde bulunabiliyor. İade talepleri sadece konfor veya kullanım memnuniyetsizliği nedeniyle kabul ediliyor. Ürün teslim alındıktan sonra, faturada yer alan toplam tutardan sadece iade hizmet bedeli düşülerek, kalan tutar ödeme yapılan yöntemle iade ediliyor. Yırtılmış, sıvı dökülmüş, yanmış ya da aksesuarları zarar görmüş ürünler iade kapsamı dışında tutuluyor.  Ayrıca ticari ve toplu satışlar da kampanya kapsamı dışında bulunuyor.

Reklam filminde müşterilerin doğru yatak seçimini yapmalarını kolaylaştıracak bir deneyim anlatılıyor. İyi uykunun en temel koşulunun doğru yatak seçimi olduğuna vurgu yapılan reklam filmi “Puffy’den Önce ve Puffy’den Sonra” konseptini temel alarak iyi uykunun, kişinin hayatını nasıl değiştirebileceğine odaklanıyor. Yönetmen koltuğunda Baki Yavuz’un oturduğu reklam kampanyası M.A.R.K.A  imzası taşıyor.

Reklam künyesi:

  • Reklamveren: Puffy
  • Reklamveren Temsilcisi: Can Arıkan, İdil Yazıcı, Utku Şen, Feyzanur Korkmaz
  • Reklam Ajansı: M.A.R.K.A.
  • Kreatif Grup Başkanı: Hulusi Derici
  • Kreatif Grup: Mert Aydın, Beste Kurt, Tuğçe Durmaz
  • Müşteri İlişkileri: Pınar Ersandır, Irmak Ersandır
  • Prodüksiyon Şirketi: Shortcut
  • Yönetmen: Baki Yavuz
  • Prodüktör: Esra Seyrekbasan, Ahmet Karakaş
  • Karakter Animasyonu: Animascope, Ozan Kaygısız
  • Müzik: Fis Medya
  • Post Prodüksiyon: 1000volt
  • PR Ajansı: Excel İletişim
puffy
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Global pazarlama sektörüne yön veren dijital tüketici trendleri!
Haberler
Global pazarlama sektörüne yön veren dijital tüketici trendleri!
Marketing Türkiye
23 Nisan 2025
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Haberler
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
6 Mayıs 2025
Kriz dönemlerinde pazarlama: Sessizlik mi, yatırım mı?
Haberler
Kriz dönemlerinde pazarlama: Sessizlik mi, yatırım mı?
İrem Alimoğlu
4 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.