Pierre Cardin yeni kampanyasında “detaylara” odaklanıyor

 

REKLAMVEREN: AYDINLI GRUP/PIERRE CARDIN

Kurumsal Marka ve İletişim Müdürü: Sevra Erhan

Kurumsal Marka ve İletişim Uzmanı: Eda Bilgen

Kreatif Ajans: Y&R İstanbul

Kreatif Direktör: Can Pehlivanlı

Yardımcı Kreatif Direktör: Emre Kuzuoğlu

Yaratıcı Grup Lideri: Volkan Bintepe

Art Direktör: Ece Dicmen, Barış Özdemir, Mehmet Metin

Metin Yazarı: Erdem Güler, Bedriye Akıncı

Grafiker: İbrahim Özdemir

Müşteri İlişkileri Direktörü: Burcu Kurtuluş İnselel

Marka Takım Direktörü: Aşkın Baş

Marka Yöneticisi: İpek Hazneci

Stratejik Planlamadan Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı: Bediz Eker

Stratejik Planlamacı: Zeynep Milli

Prodüksiyon Direktörü: Okan Cezayirli

Ajans Prodüktörü: Merve Evirgen

Ajans Post Prodüksiyon Sorumlusu: Hulusi Aktaş

Prodüksiyon şirketi: Film Bahçesi

Yönetmen: Adrian Moat

Görüntü Yönetmeni: Jim Jolli

Müzik: Rahman Altın

Post Prodüksiyon: 1000 Volt

Pierre Cardin, 2015-2016 Sonbahar/Kış Koleksiyonu’nun tanıtımını bu defa genç ve tutkulu müzisyenlerin ilham veren performanslarıyla gerçekleştiriyor. Geçtiğimiz yıl “Sana da bu yakışır” sloganıyla çıkış yapan Pierre Cardin, bu söylemi bu defa “Detaylarda Pierre Cardin” mottosuyla pekiştiriyor. “Seni sen yapan detayları Pierre Cardin’de bulursun” mesajının verildiği kampanyaya erkek ve kadın koleksiyonları eşlik ediyor.Çelloda Gülşah Erol ve davulda Kaan Şolcum’um izleyicilere müzik ziyafeti çektiği ve Pierre Cardin’in “detaylarla dolu dünyasını” yansıtan yeni sezon erkek-kadın kreasyonlarının tanıtıldığı reklam kampanyası 6 Kasım’da yayına girdi.

Beykoz Kundura Fabrikası’nda çekimleri gerçekleşen reklam kampanyasında, Pierre Cardin koleksiyonlarının detaylarda ortaya koyduğu özen ve fark, Gülşah Erol ve Kaan Şolcum’un müzik çalışmalarındaki titizlikle örtüştürülüyor.Yeni reklam kampanyasında Gülşah Erol’un ve Kaan Şolcum’un kombinleri, Pierre Cardin’in fonksiyonel detaylarının eşlik ettiği iddialı parçalarından oluşuyor.Young&Rubicam Reklamevi’nin hazırladığı ve çekimleri 2 gün süren kampanyanın yönetmenliğini Adrian Moat, görüntü yönetmenliğini ise Jim Jolli yaptı. Reklam filminin müziğine ise dünyaca ünlü ve ödüllü besteci Rahman Altın imzasını attı.

İLGİLİ HABERLER