Yüzde yüz Petrol Ofisi iştiraki olan teknoloji ve oyun şirketi Petrolig Games tarafından geliştirilen Sosyal Lig’in relansman kampanyası yayınlandı. Promoqube imzası taşıyan “Kazanmak için Oyna” filminde; Burcu Esmersoy, Ahmet Çakar, Ceyhun Yılmaz ve Uğur Karakullukçu gibi isimler bir araya geliyor.
Burcu Esmersoy’un “Kazanmaya hazır mısın?” sorusuyla başlayan filmde; yeni sezonda verilecek hediyeler anlatılıyor. 3 milyonu aşkın oyuncusuyla Türkiye Süper Ligi’ne özel ilk ve en popüler fantezi futbol oyunu Petrol Ofisi Sosyal Lig, yeni sezonun sonunda oyuncularına 3 Kia otomobil hediye edecek.
Künye:
Reklamveren: Petrolig Games
Reklamveren Temsilcisi: Sinan Seha Türkseven, Burçin Cafer, Özgür Okkalı
Reklam Ajansı: Promoqube
Prodüksiyon Şirketi : Public Film
Reklam Jingle : Harems Stüdyo
Film Yönetmeni: Eli Kasavi
Film Yapımcısı: Aytunç Demirkaya
Kreatif Direktör: Dijle Özdemir
Metin Yazarı: Adem Yavuz Yıldırım
Marka İlişkileri Direktörü: Bihter Tabak
Sanat Yönetmeni: Baran Yiğit
Marka İlişkileri Yöneticisi: Ziya Çelik
Dijital Proje Yöneticisi: Mert Taşer