23 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Çalışanlar artık geleneksel hediyeler istemiyor!
Haberler

Çalışanlar artık geleneksel hediyeler istemiyor!

Nafizcan Önder
4 hafta önce
2 dk okuma

Pluxee, kurumsal hediyeleşmenin yoğun olduğu bayram gibi özel dönemlerde çalışan beklentilerine ışık tutan veriler paylaştı. Pluxee’nin Akademetre ile 26 ilde farklı sektörlerden toplam 500 çalışanla gerçekleştirdiği araştırmaya göre çalışanların yüzde 60’ı özel günlerde desteklenmenin çalışan deneyimini iyileştiren ve kurumlarına olan bağlılıklarını artıran önemli bir faktör olduğunu paylaşıyor. Ayrıca çalışanlar, işverenleri tarafından özel günlerde geleneksel hediyeler yerine kişiselleştirilebilir, özgürce kullanmaya olanak tanıyan, esnek çözümler bekliyor.

Pluxee’nin çalışan beklentilerine yönelik paylaştığı verilere göre, çalışanlar işverenlerinin özel günlerde onları hatırlamasını ve kişiselleştirilebilir çözümlerle onları desteklemesini bekliyor. Çalışanlar, geleneksel hediyeler yerine diledikleri noktada özgürce kullanabilecekleri hediye kartı gibi dijital çözümleri tercih ediyor. Çalışanların yüzde 60’ı, hediye kartı benzeri jestlerin, kurumlarına olan bağlılıklarına doğrudan olumlu etkisi olduğunu belirtiyor.

Çalışanlar artık geleneksel hediyeler istemiyor!

Çalışanlar geleneksel hediyeden uzaklaşıyor, dijital çözümler bekliyor

İşverenlerinden daha anlamlı ve iş hayatlarının ötesinde de onları destekleyecek çözümler bekleyen çalışanlar, artık tercihlerini fiziksel hediyeler yerine özgürlük sunan dijital hediye kartlarından yana kullanıyor. Kuşak fark etmeksizin bu beklenti dikkat çekici seviyeye ulaşmış durumda: X kuşağı çalışanların yüzde 79’u dijital çözümler beklediğini paylaşırken bu oran Z kuşağında yüzde 92’ye çıkıyor.

Günümüz çalışanı tercih hakkı istiyor

Dijitalleşme ve iş hayatına yeni kuşakların dahil olmasıyla birlikte çalışan beklentilerinin değiştiğini ve sürdürülebilir başarı hedefleyen kurumların, çalışanlarını anlamaları, onları doğru çözümlerle onları desteklemeleri gerektiğini belirten Pluxee Türkiye İş Geliştirme, Ürün ve İş Ortaklıkları Genel Müdür Yardımcısı Berna Şamiloğlu, sözlerine şu şekilde devam etti: “Bugünün çalışanı sadece hediye değil; anlam, esneklik ve tercih hakkı istiyor. Pluxee Türkiye olarak, biz bu dönüşümün merkezindeyiz. Araştırmalarımızdan çıkan çok net bir tablo var: Kuşak ayırt etmeksizin, çalışanlar artık işverenlerinden onları gerçekten anlayan, özgürlük tanıyan çözümler bekliyor. İşverenlerin çalışanlarını özel günlerde hatırlaması artık bir jest değil; stratejik bir memnuniyet aracı. Biz de Pluxee Türkiye olarak bu beklentilere kulak veriyor; hem çalışanları mutlu edecek hem de işverenlerin, İK ve satın alma profesyonellerinin operasyonel yükünü azaltacak, verimlilik ve tasarruf sağlayacak çözümler sunuyoruz.”

İş hayatında öncelikler değişiyor: “Maaş tamam ama esneklik ve iyi yaşam da şart!”

featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
3 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
Güncel Haberler
TGS ve RSF'nin verileriyle Türkiye'nin basın özgürlüğü karnesi...
TGS ve RSF’nin verileriyle Türkiye’nin basın özgürlüğü karnesi…
Türk sanatçılar 2024’te Spotify'dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Türk sanatçılar 2024’te Spotify’dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
SXSW Londra'da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı...
SXSW Londra’da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
Haberler
Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
İrem Alimoğlu
9 Nisan 2025
Bill Gates, servetinin yüzde 99'unu bağışlayacak!
Haberler
Bill Gates, servetinin yüzde 99’unu bağışlayacak!
Sena Tufan
9 Mayıs 2025
Cannes Lions'un ikinci gününde Grand Prix'ler sahiplerini buldu!
Haberler
Cannes Lions’un ikinci gününde Grand Prix’ler sahiplerini buldu!
Sena Tufan
5 gün önce
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Haberler
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.