24 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
TikTok'tan yapay zeka destekli akıllı filtre: İstenmeyen içerikler filtrelenecek
Haberler

TikTok’tan yapay zeka destekli akıllı filtre: İstenmeyen içerikler filtrelenecek

Sena Tufan
3 hafta önce
2 dk okuma

TikTok, kullanıcıların akışlarında görmek istemedikleri içerikleri sınırlandırmalarına yardımcı olacak yapay zeka destekli anahtar kelime filtresini kullanıma sundu. Akıllı filtre, platformun standart anahtar kelime filtresinden farklı olarak kullanıcının girdiği anahtar kelimelerin yanı sıra bu kelimelerin eş anlamlılarını veya benzerlerini içeren içerikleri de filtreleyecek. Kullanıcılar, orijinal kelimeye ek olarak filtrelenen anahtar kelimeleri görebilecek.

TikTok'tan yapay zeka destekli akıllı filtre: İstenmeyen içerikler filtrelenecek

TikTok’un “Sizin İçin” algoritması, bazen kullanıcıları beklenmedik içeriklere yönlendirebiliyor, bu da herkes için olumlu karşılanmayabiliyor. Ancak TikTok, kullanıcıların içerik akışını daha fazla kişiselleştirmesine olanak tanıyan yeni araçlar sunuyor. Artık dünya genelinde tüm kullanıcılar, “konuları yönet” ayarı üzerinden içerik akışlarında hangi konuları daha sık veya daha az görmek istediklerine karar verebiliyor. Bu kategoriler arasında doğa, yiyecek, moda, evcil hayvanlar gibi genel ilgi alanları bulunuyor.

TikTok'tan yapay zeka destekli akıllı filtre: İstenmeyen içerikler filtrelenecek

Kullanıcılar, her bir konu için “daha çok gör” veya “daha az gör” seçeneklerini belirleyerek tercihlerini kaydırmalı çubuklarla ayarlayabiliyor. TikTok, bu tercihler sayesinde içerik önerilerini optimize etmeyi hedefliyor. Ancak şirket, hiçbir içeriğin tamamen ortadan kaldırılmayacağını vurguluyor; böylece kullanıcılar, belirli konuları az görmek isteseler bile zaman zaman ilgili içeriklerle karşılaşabilecekler. Bu sistem, kullanıcıların ilgi alanlarının değişebileceğini göz önünde bulundurarak önerileri güncelliyor, böylece daha kişiselleştirilmiş bir deneyim sunuyor.

Ayrıca TikTok, içerik kontrolünü sadece konu tercihleriyle sınırlı bırakmıyor; kullanıcılar artık istemedikleri anahtar kelimeleri filtreleyebilir ve yapay zeka desteğiyle benzer ifadeleri otomatik olarak engelleyebilirler. Bu özelliklerle birlikte kullanıcılar, sosyal medya deneyimlerini daha bilinçli ve yönetilebilir hâle getirebiliyorlar.

TikTok’ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter’a dönüşmek…

featured TikTok
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
Haberler
Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
İletişim ajansları kendi söküğünü dikebiliyor mu?
Haberler
İletişim ajansları kendi söküğünü dikebiliyor mu?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
İklim inovasyonunda öne çıkan 3 trend
Haberler
İklim inovasyonunda öne çıkan 3 trend
İrem Alimoğlu
26 Nisan 2025
McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
Haberler
McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.