NESCAFÉ GOLD yenilenen içeriğini ve tasarımını tanıtmak amacıyla “Paylaşılacak Anlar İçin” temalı yeni reklam kampanyasını hayata geçirdi.
Reklam filminin çekimleri Bulgaristan’daki Plovdiv Roma tiyatrosunda gerçekleştirildi. Ortalama bir insanın yaşamı boyunca yaklaşık 80 bin kişi ile tanıştığı bilgisinden yola çıkan reklam filminde, amfi tiyatro sahnesinde beliren genç adam, hayatı boyunca tanıştığı binlerce insana, kendi ile ilgili özel sorular yöneltmeye başlıyor. Verdikleri yanıtlar sonucunda bu kişileri eleyen genç adam, hayatına dair en özel anları bilen ve hatırlayan bu kişileri NESCAFÉ GOLD eşliğinde “paylaşılacak bir an” daha yaşamak üzere sahneye davet ediyor.
https://www.youtube.com/watch?v=AcxK8bMY1pA
Künye:
Reklamveren: Nestlé
Pazarlama Müdürü: Tunç Akbayar
İletişim Müdürü: Özge Sarıoğlu Akdamar
Reklam Ajansı: Publicis İstanbul
Medya Ajansı: Mindshare