Orkid’in ergenlik çağındaki kızlara özgüven aşılamayı hedefiyle başlattığı #KızGibi hareketinin yeni kampanya filmi yayına girdi. Kızların ergenlik çağında yaşadığı başarısızlık korkusunu en yalın haliyle anlatan kampanya filmi, başarısızlığın aslında iyi bir şey olduğunu söylüyor. Başarısızlığın bir yenilgi değil durmadan gelişmek ve ilerlemek için itici bir güç olduğunu hatırlatan filmde, “Çünkü asıl başarısızlık hiç denememektir” diyerek genç kızları #KızGibi denemeye devam etmek için teşvik ediyor.
https://www.youtube.com/watch?v=adct4pkSJsc&t=5s
Künye:
Reklamın başlığı: ‘Like A Girl 4.0’
Reklamveren: Orkid
Marka Ekibi: Özge Tanju, Mehmet Çınar, Tunahan Kafa
Reklamveren Yetkilisi: Tukiya Mwanza
Reklam ajansı: Leo Burnett Chicago
Kreatif Direktörler: Nataile Taylor, Isabela Ferreira
Yaratıcı Ekip: Natalie Taylor, Isabela Ferreira
Prodüksiyon Ekibi: Adine Becker (Senior Producer)
Yönetmen: Lucy Luscombe
Post Prodüksiyon: The Mill
Müzik Yapım: Marmoset
Beste: ‘Precipice’ Benjamin Allen
Kullanılan mecralar: Sosyal medya