27 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Neutrogena’dan olumsuz duyguların karşısında "Karşıt Hikayeler"

Neutrogena’dan olumsuz duyguların karşısında “Karşıt Hikayeler”

Marketing Türkiye
6 gün önce
2 dk okuma

Çekingenlik, kaygı, stres, mutsuzluk, çaresizlik… Neutrogena, yeni ürünü Sivilce Karşıtı + ile kullanıcıların yanında, sivilcelerin yarattığı olumsuz duyguların ise tam karşısında olduğunu vurguluyor.

Yıllardır en iyi ve en ileri formülleri geniş kitlelere ulaştırmayı hedefleyen cilt sağlığı markası Neutrogena, yüz temizleme kategorisinin yeni üyesi Sivilce Karşıtı + ürününü, arkasında herkesin gerçekliğinden bir parça barındıran “Karşıt Hikayeler” film serisiyle duyurdu.

Neutrogena’dan olumsuz duyguların karşısında "Karşıt Hikayeler"

Hikayesini cilt problemlerinin insanlarda yarattığı olumsuz duygulardan alan “Karşıt Hikayeler” de yaratıcı fikir ve iletişim stratejisi eş zamanlı olarak geliştirildi. Altı ay boyunca bu duygulara değinen, Instagram, YouTube, Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım ağlarında yayınlanmış açık iletiler ve forumlar, sözlükler ve şikayet sitelerinden alınmış 25 bini aşkın metin incelendi. Metinler 15 farklı duyguda kategorize edilerek en çok görülen okazyonlarda analiz edildi.

Yaratıcı fikir ve iletişim stratejisi eş zamanlı olarak geliştirilirken, sivilce sorununun yarattığı olumsuz duygular ve okazyonlar merceğe alındı ve kampanyanın 5 ana filminin senaryoları büyük sosyal verinin sağladığı içgörü havuzundan esinlenilerek oluşturuldu. Sınav stresiyle gelen sivilcelerin yarattığı stres, regl döneminde oluşan sivilcelerin hissettirdiği mutsuzluk, ergenlik sonrası sivilce izleri yüzünden gelen görüntülü aramalarda yaşanan çekingenlik, sivilce izlerinin yarattığı çaresizlik ve sevilen yiyeceklerin tüketimi sonrası “siyah nokta oluşur mu?” kaygısı… Kısacası herkesin hayatında bir şekilde yer etmiş gerçek duygular. Bu duyguları beş ayrı reklam filmiyle ekrana taşıyan Neutrogena, sosyal gerçekliklerle temellendirdiği “Karşıt Hikayeler” iletişimiyle insanların yanında, cilt problemlerinin ise karşısında olduğunu mesajını verdi.

Künye

  • Reklamveren: Neutrogena
  • Reklamveren Yetkilisi: Ayça Evrenkaya, Selda Öztürk, Alperen Özkan
  • Stratejik Marka Danışmanlığı: Zero Point Project
  • Reklam Ajansı: Louder İstanbul
  • ECD: Burak Bozkaya
  • Yaratıcı Ekip: Betül Korkmaz, Gizem Ecer, Selda Efendioğlu, Özkan Kale
  • Müşteri İlişkileri: Beyza Bozkurt, Ece Atağ, Yeşim Varol, Rana Kökbaş
  • Prodüksiyon: Kitchen
  • Yapım: Çağla Demirbaş, Görkem Yarar
  • Yönetmen: Melike Müge Şahin
  • Görüntü Yönetmeni: Murat Altınparmak
  • Medya Ajansı: UM Worldwide

Ellerinize sağlık!

featured Louder İstanbul Neutrogena
1 Brandverse Awards
Brandverse Awards kazananları ödüllerine 30 Haziran’da kavuşuyor…
2 Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli Boxer
Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli boxer
3 Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
4 sanal alem
Sanal alemin yeni çalışanları: Altın ve yeşil yakalılar
5 Pringles'tan rüya gibi iş ilanı: Oyun karakteri olana aylık 25 bin Dolar! | Son 24 saatin gündemi
Pringles’tan rüya gibi iş ilanı: Oyun karakteri olana aylık 25 bin Dolar! | Son 24 saatin gündemi
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Toplum metavers'ü keşfetti mi?
Toplum metavers’ü keşfetti mi?
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

McDonald's'a “reklamlarında hamburgerleri olduğundan büyük gösterdiği için” dava açıldı…
Haberler
McDonald’s’a “reklamlarında hamburgerleri olduğundan büyük gösterdiği için” dava açıldı…
Marketing Türkiye
19 Mayıs 2022
Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Haberler
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
Nafizcan Önder
17 Mayıs 2022
CEO'lar ufukta neler görüyor?
Haberler
CEO’lar ufukta neler görüyor?
Nafizcan Önder
2 Nisan 2022
İş dünyasında haftanın atamaları
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları
Nafizcan Önder
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.