Levi’s “Senin Sesin, Senin Yolun” kampanyasını tanıttı

“Live in Levi’s” kampanyasının sekizinci edisyonu “Senin Sesin, Senin Yolun ” kampanyası kendi inandıklarından cesaret alarak yaşamlarını dönüştüren ve kimliklerini şekillendiren bireylerin hikayelerini anlatıyor.

Belgesel tarzındaki kampanya filmi, deneyimlere ve ön yargılara rağmen kendi yollarında ilerlemeyi seçen, kendi benzersiz seslerini keşfederek sonunda mutluluğu bulan ve müzik tutkularını paylaşan müzisyenleri takip ediyor.

Beş dakikalık belgesel tarzındaki kampanya filmi

Hak Baker, George Ka, Adam Lakti ve Simbiat Aly Eboh’nun Liverpool / Londra / Paris ve Barcelona’daki kendi semtlerinde çekilen kampanyada coğrafi olarak ayrı ama aynı dili yani ifade özgürlüğünü konuşan bu gerçek yaşam karakterleri rol alıyor. Her karakter özgün bir müzik stiline sahip. Hak ve baskının yarattığı hislerini aşmak için Reggae köklerini modern Folk müzikle buluşturuyor. George Ka sözlere duyduğu sevgiyi atalarının geleneksel müziğiyle harmanlayarak ilham alıyor. Bir zamanlar davul çalması yasaklanan Adam Lakti bu sevgisinin peşinden giderek cesaret buluyor. Daha önce dini bir koroya girmeye zorlanan Simbiat Aly Eboh bir punk grubunda bas çalarak duygusal özgürlük yaşıyor.

“Senin sesin. Senin Yolun.” kampanyası, çok çeşitli seslerin dünya genelindeki topluluklara nasıl ilham verebileceğini ve değişimi tetikleyebileceğini göstermeyi hedefliyor.

Daha kısa olan kampanya filminde Danny Bassa ve Luca Pfeiffer kendileri olarak rol alırken Levi’s Müzik Projesi’nin en genç katılımcısı Michael Aldag, kampanyanın aksiyon çağrısını seslendiriyor: “En büyük sahnede olmak zorunda değiliz, hepimizin söyleyecekleri var ve sadece bunları dile getirmenin bir yolunu bulmamız gerek,” diyerek izleyicilere karakterlerin ruhunu takip edip yaşları, doğdukları ülke veya siyasi görüşleri ne olursa olsun kendi yollarını açmaları için doğrudan ilham vermeyi amaçlıyor.

Levi’s Avrupa Pazarlama Başkan Yardımcısı Anit Van Eynde ise konuyla ilgili olarak Levi’s Müzik Projesi sanatçılarıyla birlikte yaratılan ve Levi’s için farklı bir yaklaşımı temsil eden bu kampanya, projeden gençlerin seslerinin duyulmadığına ve küçük katkılarının bir fark yaratmayacağına inandıklarına dair elde edilen iç görüler doğrultusunda kurgulandı. Levi’s, “Senin Sesin. Senin Yolun.” aracılığıyla bu sesler için bir platform sağlıyor, insanları potansiyellerinin gücünü ve birlikte yapılan küçük şeylerin küresel ölçekte değişim yaratabileceğini fark etmeleri için cesaretlendiriyor.” diye belirtiyor.

Riff Raff Films kreatif direktörü ve film yönetmeni Jon E. Price ise, “Hayat, bir şeyleri ve kendini bulmakla ilgili değildir; hayat bir şeyleri ve kendini yaratmakla ilgilidir. Bu söz, filmlerin ve kampanyanın temeli için kısmen ilham kaynağı oldu” diyor.

 

İLGİLİ HABERLER