Özel günlerinde kadınların hayata ara verdiğini, modunun düştüğünü, hassas olduğunu düşünenler, kadınların engel tanımadığını ve özel günlerin onları durdurmadığını unutuyor. Regl olmanın kadın olmanın doğal bir parçası olduğunu bilen ve toplumdaki negatif algılara rağmen bunun bir kadının önünde engel olmadığına inanan Kotex, önyargılara meydan okuyarak ilhamını yine kadınlardan alıyor.
Gücünü kendinden alan kadınlar için yenilenen Kotex, yeni logosunda yer alan Kadın Sembolü ile de hayatın her alanında ilham kaynağı olan kadınları sembolize ediyor. Yeni sloganıyla da “Kadınlar isterse yapar” diyen marka, özel günlerin ya da önyargıların kadınların önünde bir engel olmadığının üzerinde duruyor.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren: Kimberly Clark
Reklamveren yetkilisi: Melis Şener
Kreatif Ajans: Ogilvy & Mather
CCO: Selim Ünlüsoy
Yaratıcı Ekip: Önder Bayraktar, Bahadırhan Pekşen, Aylin Atabay, Gökçe Noyan
Müşteri İlişkileri Ekibi: Emine Sarpyener Tonguç, Simge Özgülenç
Stratejik Planlama Ekibi: Pelin Aydın
Ajans Prodüksiyon Ekibi: Fulya Akay
Prodüksiyon Şirketi: Imaj
Medya Ajansı: Mindshare