30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kiğılı 8 Mart

Kiğılı “Eşitlik Cepte Başlar” diyor

Gizem Yıldız
7 Mart 2024
2 dk okuma

Toplumsal cinsiyet eşitliğini odağına alarak ses getiren farkındalık projelerini hayata geçiren Kiğılı bu yıl ücret eşitsizliğini gündeme taşıyor. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde “Eşitlik Cepte Başlar” projesiyle kadın-erkek arasındaki ücret eşitsizliğine özel üretim denim pantolon ceplerini büyüterek dikkat çekiyor. Ayrıca, kadınların güçlenmesine ve toplumsal dönüşümlerine katkı sağlamak amacıyla Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı (KEDV) ile iş birliği yaparak kadınların el emeği mendil ve bileklikleri mağazalarında satışa sunan Kiğılı üreten kadınlara kaynak sağlamayı hedefliyor.

Uluslararası Çalışma Örgütü’nün (ILO) “Küresel Ücret Raporu 2022/23 verilerine göre Türkiye, OECD ülkeleri arasında kadın erkek arasında yüzde 17,4 ile en yüksek saatlik kazanç farkı olan 5. ülke konumunda. OECD verilerine göre ise ülkemizde aynı iş ve pozisyona sahip kadınlar erkeklere göre yüzde 20 daha az kazanıyor. Ücretlerdeki bu fark, toplumsal cinsiyet eşitsizliğini her geçen gün daha da derinleştirirken, kadınların ekonomik özgürlüğüne kavuşması, dolayısıyla toplumsal refaha ulaşılması da daha zorlaşıyor.

Son yıllarda, özellikle ‘Toplumsal Cinsiyet Eşitsizliği’ne odaklanan farkındalık projeleriyle adından söz ettiren Kiğılı, bu yıl 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde ekonominin hayatın temelini oluşturduğu bilinciyle cinsiyete bağlı ücret eşitsizliğine dikkat çekip farkındalık yaratmayı hedefliyor. Bu amaçla Kiğılı, özel üretim denim pantolonların ceplerini yüzde 20 oranında büyüterek “Eşitlik Cepte Başlar” manifestosunu işledi.

Manifestoda “Biz eşit bir toplum yapısı için, eşit ücret ve eşit haklara inanıyoruz. Bu nedenle eşitlik cepte başlar diyor, aradaki ücret eşitsizliğine yüzde 20 daha büyük ceplerle dikkat çekiyoruz. Çünkü Kiğılı olarak her zaman kadın emeğine hak ettiği değerin verilmesi gerektiğini savunuyor, bu nedenle ‘Aynı işe aynı ücret’ konusunda toplumsal farkındalığın artmasını hedefliyoruz” ifadelerine yer veriliyor.

Kadınların ekonomik olarak güçlenmesine de destek

Kiğılı, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde kadınların yaşamlarını iyileştirmek ve güçlenme çabalarını desteklemek için çalışmalar yapan Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı (KEDV) ile de bir iş birliğini duyurdu. Bu kapsamda KEDV’in desteklediği kadın kooperatifleri ve bireysel kadın üreticiler tarafından elle üretilen mendil ve bileklik modelleri Kiğılı mağazalarında satışa sunuldu.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Kiğılı
Reklamveren Temsilcisi: İlkay Keleş, Nurdan Davutoğlu, Ertuğrul Sezer, Gökçe Çetin
Dijital İletişim Ekibi: Yaşar Engin Ayan, Metehan Özel, Tuğçe Aydıner
Reklam Ajansı: Ogilvy İstanbul
Prodüksiyon Şirketi: Otherside
CEO: Alemşah Öztürk
COO: Leslie Krespin
Kreatif Ekip Lideri: Sami Basut
Müşteri İlişkileri Direktörü: Gözde Aldinç Atamer
Kreatif Direktör: Deniz Ergin
Tasarım Direktörü: Koray Doyran
Grup Başkanı: Ataberk Akalın, Serdar Tabur
Grup Marka Direktörü: Didem Çetin
Marka Yönetmeni: Müge Kocadağ
Marka Temsilcisi: Başak Dursun
Prodüksiyon Başkanı: Şafak Serter
Prodüksiyon Ekibi: Kasım Bektaş, Beril Tansev, Andarkan Çeliker
Yönetmen: Yasir Ergül
Fotoğrafçı: Anıl Anık
Yapımcı Temsilcisi: Mert Güler
Yapımcı: Tansu Sönmez
Proje Yöneticisi: Cansu Yıldırım
Prodüksiyon Şirketi: Otherside Yapım
İletişim Ajansı: ÜNİTE Edelman

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

featured kiğılı
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
"Birleşen Sular, Filizlenen Umutlar": Sanatın umuda açılan kapısı
“Birleşen Sular, Filizlenen Umutlar”: Sanatın umuda açılan kapısı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Sena Tufan
4 hafta önce
LeBron James'in "hayatımın kararı" açıklaması, marka iş birliği çıktı!
Haberler
LeBron James’in “hayatımın kararı” açıklaması, marka iş birliği çıktı!
Sena Tufan
2 hafta önce
Reklamcı ve pazarlamacılara özel teknoloji trendleri
Haberler
Reklamcı ve pazarlamacılara özel teknoloji trendleri
İrem Alimoğlu
31 Ağustos 2025
Türkiye’nin kahve haritası: "Türk kahvesi" zirvede
Haberler
Türkiye’nin kahve haritası: “Türk kahvesi” zirvede
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.