Geçtiğimiz aylarda KFC İspanya, rakiplerinin dahi yemeye karşı koyamayacağını iddia ettiği yeni burgeri La Infame’i duyurmuştu. Kelime anlamı “kötü şöhret” olan La Infame için yarattığı multi-channel kampanyasıyla KFC, rakip fast food zincirlerinin çalışanlarını kendi bayilerinde tadıma davet ederken, kimliklerini gizli ve kelimenin tam anlamıyla kapalı kapılar ardında tutarak sektöre meydan okudu.
Madrid merkezli PS21 imzası taşıyan kampanyada, markanın zamansız yüzü Colonel Sanders da boy gösteriyor. Reklam filminin başında ürünü denemeye direnç gösteren rakip marka çalışanları, filmin sonunda “baştan çıkarıcı” La Infame’den bir ısırık almak için birbirleriyle yarışıyor.
KFC’nin Türkiye şubesiyse son dönemlerde NESCAFÉ ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle gündeme gelmişti. “Lezzetli Ötesi Lezzetli Filtre Kahve” adlı, İspanya’da olduğu gibi birden fazla mecraya uzanan KFC Türkiye kampanyası ise BLAB imzası taşıyor.