Alman temizlik devi Kärcher, Temmuz ayında tüm dünyada vizyona girecek olan yeni “Görevimiz Tehlike – Fallout” filminin tanıtım sponsoru oldu. Görevimiz Tehlike filmlerinin konseptinde çekilen ve filmin kült sahnelerine gönderme yapan 3 eğlenceli reklam filmiyle geniş çaplı bir dijital reklam kampanyası da başlatan Kärcher, reklam filmlerinde etkili temizlik makineleri sayesinde en zorlu temizlik görevinin bile üstesinden kolaylıkla gelinebileceğine dikkat çekiyor.
Kärcher “Görevimiz Tehlike” serisinin Temmuz ayında vizyona girecek 6. devam filmi Görevimiz Tehlike-Fallout (Görevimiz Tehlike – Yansımalar)’un tanıtım sponsoru oldu. Seriye özel 3 reklam filmi ile dijital pazarlama kampanyasına da start veren temizlik devi, Görevimiz Tehlike filmlerinin akılda kalan, kült sahnelerine mizahi göndermeler yaptığı reklam filmlerini dijital mecralarda yayınlamaya başladı.
“İmkansız temizlik mi? Kärcher ile değil.” sloganıyla Kärcher’in Basınçlı Yıkama Makineleri, Islak Kuru Elektrikli Süpürgeleri ve Şarjlı Cam Temizleme Makineleri sayesinde her türlü kirle mücadele görevinin üstesinden gelinebileceğini vurgulayan reklam filmleri, imkansızı başaran bu gücün Tom Cruise’un canlandırdığı Even Hunt karakterini bile kıskandıracağına atıfta bulunuyor. Filmlerin yönetmen koltuğunda ise Peter Harton var.
https://www.youtube.com/watch?v=USvbJxAeJ3E
https://www.youtube.com/watch?v=ZQ6sE6kgSMY
https://www.youtube.com/watch?v=C7vnFnom5FA
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklamveren: Karcher
Reklamveren Ekibi: Sıla Özyiğit, Zehra Başat
Reklam Ajansı: Jung von Matt / Neckar
Kreatif Direktör: Susanne Ostertag
Yaratıcı Ekip: Susanne Ostertag / Andreas Jeutter
Müşteri İlişkileri Ekibi: Jasmin Eisele
Jingle: Mission: Impossible Theme
Yapım Şirketi: Big Fish
Yönetmen: Peter Harton
Görüntü Yönetmeni: Rasmus Videbæk
Kullanılan Mecralar: Dijital