ING Türkiye’den Anneler Günü’nde duygulandıran kampanya

Annelerin sağlığı için Anneler Günü’nün uzaktan kutlandığı ve kavuşulacak günün hayalinin kurulduğu bugünlerde, ING Türkiye duygusal bir film yayınladı. “Kalbim kadar yakın” temasıyla hazırlanan filmde, bu bekleme süreci annelerin hamilelik dönemine benzetildi.

Bu yıl Anneler Günü’nde pek çok kişi annelerinin sağlığı için kutlamalarını uzaktan yapıyor. ING Türkiye, annelerine kavuşacağı günü özlemle bekleyenlerin hislerini yansıtan duygusal bir film hazırladı. Bekleme sürecini, annelerin hamilelik dönemine benzeten kampanya ile birbirimizden uzak olsak da aslında annelerimizin her zaman bir kalp atışı kadar yakınımızda olduğu mesajı veriliyor.

ING Türkiye çalışanlarının annelerinin hamilelik dönemlerinden ve yakın zamanda birlikte çektirdikleri fotoğraflardan oluşturulan filme, orijinali Giannis Parios’un Thalassa adlı eseri olan, ülkemizde de Ajda Pekkan’ın yorumuyla aşina olduğumuz Ağlama Anne şarkısının melodisi eşlik ediyor.


KÜNYE

Reklamveren: ING Türkiye
Reklamveren Temsilcileri: Feyza Tamer, Gökçe Say, Bengisu Dinçer, İdil Gür
Reklam Ajansı: Tribal Worldwide İstanbul
Ajans Başkanı ve Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Arda Erdik
Ajans Başkan Yardımcısı ve Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Başar Bellisan
Yaratıcı Yönetmen: Güldeniz Şeşen Bilginer
Yaratıcı Grup Başkanları: Kadir Özdemir, Yasin Abaylı
Yaratıcı Ekip: Yiğit Tümer, Ayça Peksağ, Volkan Aydın, Aslıhan Gülkaş, Halil Okyay, Berk Kuruçay, Alp Aktaş
Strateji Direktörü: Can Çalışkan
Strateji: Oral Ulusoy
Ajans Başkan Yardımcısı ve Müşteri İlişkileri Direktörü: Alp Gürsoy
Müşteri İlişkileri Grup Direktörü: Pelin Önal
Müşteri İlişkileri Direktörü: Ceyda Pehlivan
Müşteri İlişkileri: Yasemin Çiçek, Batuhan İns
Dijital İletişim Direktörü: Maral Engür
Sosyal Medya Ekibi: Erdem Tekinel, Birkan Eken, Mert Güvençli
Prodüktör: Ümit Bak
Yapım: 1000 Volt
Müzik Yapım: Persenk

İLGİLİ HABERLER