HSBC Türkiye’nin teknolojik dönüşüm programı kapsamında yenilenen Mobil Bankacılık uygulamasını tanıttığı yeni iletişim kampanyası yayına girdi.
Kampanyanın ana mesajı, HSBC Türkiye müşterilerinin bankacılık ihtiyaçlarını zamandan ve mekandan bağımsız olarak mobil uygulama üzerinden hızlı çözümle karşılamalarının öyküleştirildiği ve ‘anlık bankacılık’ deneyiminin esprili bir dille anlatıldığı üç video ile veriliyor.
HSBC Türkiye Bireysel Bankacılık ve Birikim Yönetimi Pazarlama Grup Başkanı Ayşegül Şenalp kampanya ile ilgili olarak şunları söyledi: “Teknolojik dönüşüm yatırımlarımız kapsamında yenilenen HSBC Mobil Bankacılık uygulamamızla müşterilerimize dünyanın her yerinde hizmet kalitesi ve hız anlamında üstün bir bankacılık deneyimi sunuyoruz. Yeni mobil uygulamamızda daha fazla bankacılık işleminin çok daha hızlı ve anlık yapılabilmesi mümkün hale geldi. Bu amaçla başlattığımız yeni iletişim kampanyasında, mobil uygulamamızın yeni yüzü ve özelliklerini tanıtıyoruz.’’
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklamveren : HSBC Türkiye
Reklamveren Temsilcisi : Ayşegül Şenalp, Özlem Görgöz, Meltem Gülören
Reklam Ajansı : Saatchi&Saatchi İstanbul
Kreatif Direktör : Utkan Başar
Metin Yazarı : Zeynep Barlas
Sanat Yönetmeni : Tuğçe Türkmen
Müşteri İlişkileri Ekibi : Ayşegül Tavas, Ayşegül Elmas, Ender Çağrı Çalkın
Ajans Prodüktörü : Mert Bilen
Yapımcı : Rıza Alkuzey – Ceyhun Sevil
Yapım Şirketi : Astronot Film
Yönetmen : Polat Korkmazel
Görüntü Yönetmeni :Muratcan Gökçe
Yapım Koordinatörü : Buğrahan Aktaş
Medya Ajansı: OMD Türkiye
Kullanılan Mecralar : Dijital