Gençlik platformu GNÇ, Yunus Günçe’nin yer aldığı yeni devam kampanyasını yayınladı.
Manajans J. Walter Thompson kampanyanın yayına giren ilk filminde, GNÇ’ye sadece gençlerin girebildiği ve 26 yaş üstünde kimsenin GNÇ uygulamasındaki avantajlardan yararlanamadığı anlatılıyor. Filmde Yunus Günçe’nin hala bir gençmiş gibi GNÇ dünyasına girmeye çalışması ama yaş sınırının üzerinde olduğu için içeri girememesi esprili bir şekilde gösterilerek uygulamanın sadece gençlere özel olduğu vurgulanıyor.
Kampanyanın ikinci filminde Yunus Günçe’nin uygulamadaki fırsatları merak etmesi, bu yüzden içeride ne olduğunu gençlere sorması ve paketlerin çok avantajlı olduğunu öğrendikten sonra vazgeçmeyip tekrar girmeye çalışması yine esprili bir şekilde hedef kitleyle buluşuyor. Cinemaximum’un Turkcell’li gençlere GNÇ uygulaması üzerinden sunduğu avantajların anlatıldığı üçüncü filmde ise Yunus Günçe’nin, bu sefer gençlere özel olarak sunulan avantajla sinemaya girmeye çalışması ve yine başarısız olması konu ediliyor.
Gözde selamlaşma yöntemi olan ve oldukça dikkat çeken “fist bump” bu kampanyada da görsel öğe olarak kullanılmaya devam ediyor. Eksikliği hissedildiği anda gelen Sarı Yumruk, ortamdaki yerini çoktan almış oluyor ve eli boş gelmeyen; hareket, neşe, eğlence ve güzel haberler getiren samimi bir arkadaş kimliğiyle karşımıza çıkmayı sürdürüyor.
KÜNYE:
Marka: GNÇTRKCLL
Reklamveren Temsilcileri: Dilara Demir, Sinem Hekimoğlu, Ceren Özbilgen, Bahar Çelikbilek, Emre Emin Ekin
Ajans: Manajans J. Walter Thompson
Kreatif Direktör: Kaan Ertüz
CEO & CCO: Tuğbay Bilbay
COO: Emir Işık
Yaratıcı Ekip: Fırat Yıldız, Umut Akkan, Eray Hökelek, Semih Türkmen, İzzet Seni, Tuna Ersöz
Müşteri İlişkileri: Fulya Özarı, Elif Günday, Ceren Akça, Selim B.Adato
Strateji: Yuda Sağman
Ajans Prodüksiyon Ekibi: Şafak Serter, Ahmet Bayık, Çağrı Erdoğan
Prodüksiyon şirketi: Depo Film
Yönetmen: Yücel Yolcu