Ford Otosan’ın ağır ticari araç markası Ford Trucks, inşaat izleme fenomenine bambaşka bir boyut kazandırdığı yeni kampanyasıyla “Bizi izlemeye devam edin!” diyor.
Ford Trucks, dijital araştırmalar ve sosyal dinlemeler sonucu ortaya çıkardığı içgörüyü absürt ve eğlenceli bir yolla ele alan yeni bir kampanya başlattı. “Bizi İzlemeye Devam Edin!” mottosuyla hareket eden ağır ticari araç markası, inşaat seyretmekten kendini alamayan izleyiciler için kurduğu hayali HafriTur firması ile bir film hazırladı.
Filmde halkımızın inşaat seyretmeye bayıldığını fark ederek bu konuda bir şeyler yapılması gerektiğini düşünen HafriTur’un hayali CEO’su İlhan Dolubel, kendisiyle aynı tutkuyu paylaşan insanları bir araya toplama görevini üstlenerek, sahada inşaat avcısı olarak bilinen çalışanlardan gerekli bilgileri not alıp sevenleri sevdikleriyle buluşturmaya başlıyor. Düzenlediği turun festival tadında olduğunu söyleyen İlhan Dolubel, “Ford Trucks ile çalışmak Şampiyonlar Ligi maçı izlemek gibidir” diyerek, Ford Trucks’ın inşaat izleme tutkunlarının gönlünde ayrı bir yeri olduğunu vurguluyor.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Ford Otosan
Reklamveren Yetkilisi: Bahattin Topçu, Gonca Sofuoğlu, Hande Şengül, Pınar Sevil, Önder Olcay, Ece Barak
Reklam Ajansı: Tick Tock Boom
Kreatif Direktör: Gürkan Gürel
Yönetmen: Gürkan Gürel – Ozan Akyol
Görüntü Yönetmeni: Fatih Türker – Yunus Emre Tolan
Sanat Yönetmeni: Elif Domaniç
Yaratıcı Ekip: Erman Çağlar, Ayberk Sözer, Oktay Erdoğan
Tasarım Ekibi: Maya Öztürk, Sezer Dalgıç, Efe Take
Marka Direktörü: Ali Eren Bilgin
Müşteri İlişkileri Ekibi: Kenan Yüksel, Oğuzhan Özdener
Ajans Prodüktörü: Bensu Şengül
Yapımcı: Ahmet Üzgün