2023 yılında Türkiye’den çıkacak 10 global markadan biri olmayı hedefleyen FLO Mağazacılık, yeniden yön verdiği pazarlama stratejisi kapsamında, ünlü oyuncu Meryem Uzerli’yi marka yüzü olarak seçti.
FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç “Meryem Uzerli, aktif, özgüvenli, enerjik, cesur, mutlu ve FLO tutkunu kadınları temsil ediyor. Tam da bu nedenle markamızı çok iyi lanse edeceğine inandığımız bir isimle çalışıyoruz. İnanıyorum ki Meryem Uzerli, bu hedeflerimize ulaşmada bize katkı sunacak” dedi.
FLO ile iş birliğinden büyük heyecan duyduğunu söyleyen Meryem Uzerli ise “Ayakkabı modasının öncüsü FLO; sektöründe lider, yerli ve köklü bir marka. Böylesine güçlü bir markayla çalıştığım ve FLO ailesinin bir üyesi olduğum için çok mutluyum. Sezon trendlerini yansıtan birbirinden şık, modern ve renkli modellerden oluşan koleksiyonda birçok ayakkabı favorim oldu. Bir kadın olarak vazgeçilmez aksesuarım ayakkabılarım ve bu nedenle kombinlerimi stil sahibi ayakkabılarla tamamlamayı seviyorum. Kadın ruhuna dokunan modellerle yeni sezon dinamik bir giriş yapan FLO koleksiyonu ile her kadın, günün her anında kendini özel hissedecek.” dedi.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: FLO
Reklamveren Temsilcileri: Pelin Şeker, Elif Köse Erdağı, Özlem Özgen, Yağmur Oskay
Reklam Ajansı: Titrifikir
Kreatif Direktör: Emir Yüksel, Aren Selvioğlu
Marka Ekibi: Dilek Sezen, Sahra Ofluoğlu, Cansu Balcı, Çağla Yalçınkaya
Stratejik Planlama Ekibi: Kerem Sabuncu, Alper Çetik
Prodüksiyon Şirketi: 2012
Yönetmen: Metin Arolat
Mecralar: TV & Dijital