Eti, artırılmış gerçeklik (AR) teknolojisiyle geliştirdiği “Eti Puf Müzik Akademisi” uygulamasını tüketiciler ile buluşturdu.
IOS ve Android uyumlu telefonlara indirilebilen “Eti Puf Müzik Akademisi” uygulaması ile ambalajlarda yer alan 8 nota yan yana bir yüzey üzerine konulduktan sonra piyano, gitar ve bateri enstrümanlarını çalabilen tüketiciler, şarkı listesinden bir şarkı seçerek ya da serbest çal özelliği ile dilediği gibi müzik yapabiliyorlar. Tüketicileri “kendin yap” projeleriyle kendi enstrümanlarını yapmaya teşvik eden uygulama yaratıcılığı destekleyerek keyifli bir deneyim sunuyor.
Kampanyanın Künyesi – TV
Reklam Ajansı: Rafineri Reklam Ajansı
Reklamveren: Eti
Reklamveren Yetkilisi: Zeynep Akyüz Öztürk, Burçin Kızıltepe, Berfin Özsoy
Ürün: Eti Puf
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Emre Kaplan
Kreatif Direktör: Can Erdoğan
Yaratıcı Ekip: Ahmet Uğurel, Aslı Soylu, Ceren Demir, Selin Sürgit
Müşteri İlişkileri: Pelin Önal, Gökçe Er, Alara Urul
Stratejik Planlama: Zühre Erdoğan
Medya Planlama / Satınalma: Mg Media
Ajans Yapımcısı: Şafak Serter, İpek Savaş
Yapımevi: Jaguar
Yönetmen: Özgür Baltaoğlu
Özgün Müzik: Oğuz Kaplangil
Kampanyanın Künyesi – Dijital
Reklam Ajansı: milklab
Reklamveren Yetkilisi: Zeynep Akyüz Öztürk, Burçin Kızıltepe, Berfin Özsoy, Levent Osken, Yiğit Gülan
Ürün: Eti Puf
Reklamveren: Eti
Kreatif Direktör: Yağmur Demirtutan
Yaratıcı Ekip: Dila Atçı, Hilal Kaygısız
Müşteri İlişkileri: Burcu Algüzey
Yapımevi: Jaguar
Yönetmen: Özgür Baltaoğlu
Özgün Müzik: Oğuz Kaplangil