Doğtaş’ın değişen tüketici trendlerine göre tasarlanan yepyeni Larina koleksiyonu yeni reklam filmiyle yayına girdi.
Pandemi sonrasında değişen tüketici trendleri, mobilya sektörüne de yansıdı. Evlerde geçirilen zamanların uzaması; kişilerin daha konforlu, teknolojik ve zarif tasarımlara olan ilgisini artırdı. Bu bakış açısıyla tasarlanan ve Doğtaş yepyeni koleksiyonu, yeni reklam filminin de yayına girmesiyle mağazalarda yerini aldı. Kampanyanın, TV ve dijital kanallarda da yayınlanacak filmi, mağaza içi uygulamalarla destekleniyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Doğtaş
Reklamveren Yetkilisi: Çağrı ÖZTÜRK – Marka Müdürü
Reklam Ajansı: Titrifikir
Kreatif Ekip Lideri: Tuba Atilla
Kreatif Ekip: Ayşegül Aynalı, Öznur Yeniyol, Yasir Kalın
Marka Ekibi: Dilek Sezen, Çağdaş Gündüz
Stratejik Planlama Ekibi: Kerem Sabuncu, Merve Oynargül, Aysu Abdula
Ajans Prodüktörü: Tuğse Gökhan
Kullanılan Mecralar: TVC, Dijital