Dilinizdeki ayrımcılığın farkında mısınız?

AvivaSA’nın Türkiye’nin yaşlanmaya hazırlığına rehberlik etmek ve toplumun yaşlılık algısının pozitife dönüşmesine katkıda bulunmak hedefiyle başlattığı “Her Yaşta” kurumsal sosyal sorumluluk projesi kapsamında hazırlanan “Yaşı Yok” kampanyası farkındalık filmi yayına girdi. Her Yaşta projesi kapsamında 2020 yılında “yaş ayrımcılığı” farkındalık çalışmalarına odaklanan AvivaSA, bu kampanyası ile şimdiye dek hiç konuşulmamış bir sosyal sorunu gündeme taşımayı hedefliyor.

“Yaşı Yok” mottosuyla hayata geçirilen filmde,  “çocuk aklı işte”, “gençlerin aklı bir karış havada”, “ununu elemiş, eleğini asmış” ve “bir ayağı çukurda” gibi dilimize yerleşmiş deyim ve atasözleriyle küçük-büyük, kadın-erkek herkesin maruz kaldığı yaş ayrımcılığına dikkat çekiliyor. Farklı yaş gruplarını temsil eden 4 persona üzerinden, hayatta yapabileceklerinin ve nasıl yaşayacağının yaşla ilgili olmadığını anlatan film, “Dilimize yerleşen deyimlere inat, her yaşta dolu dolu yaşabiliriz. Çünkü eğer istersek, hayatta başarabileceklerimizin yaşı yok” mesajını veriyor.

Kampanya Künyesi
Reklamveren: AvivaSA
Reklam Ajansı: Tazefikir / Yaratıcı Etki ve Toplumsal Fayda Ajansı
Yaratıcı Ajans Başkanı: Çağlar Gözüaçık
Kreatiften Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı: Kerem Önuçak
Sanat Yönetmeni: Mert Güven Kayaalp
Reklam Yazarı: Kerem Önuçak, Öncü Özsu, Tolga Tuncel
Marka Ekibi: Yeşim Taşlıoğlu, Özgecan Okay, Melis Kabadayı, Gamze Kurt, Güliz Örnek
Müşteri İlişkileri Direktörü: Simla Pala Dikmen
Müşteri Sorumlusu: Deniz Sınır
Prodüksiyon şirketi: TProduction
Yapımcı: Cenk Özçelik, Özgün Doğan Yalçın
Yönetmen: Fırat Mançuhan

İLGİLİ HABERLER