Reklamveren: Ziraat Katılım Bankası
Ziraat Bankası Reklamveren Temsilcisi: Ali Kırbaş, Vildan Demir, Tolga Cengiz, Sezer Sakarya
Ziraat Katılım Bankası Reklamveren Temsilcisi: Ayşegül Özcan Atalı
Reklam Ajansı: Happy People Project
Yaratıcı Grup: Yaşar Akbaş, Atilla Karabay, Selçuk Akyüz, Berk Gül, Hakan Şılak, Kaan Birkes
Stratejik Planlama: Emel Göker, Mert Soyal, N. Özlem Akbaş
Müşteri İlişkileri: Orçun Onural, Sena Meten, Ezgi Harmancı, Gözde Alagöz, Itır Süzer
Medya Ajansı: OC Turkey
Ajans Prodüktörü: Nevra Aydın, Ezgi Soysal
Yapım Şirketi: Autonomy
Yönetmen: Uygar Kutlu
Yapımcı: Aslı Akkoç
Görüntü Yönetmeni: Barış Özbiçer
Müzik: Rahman Altın
Ziraat Katılım Bankası’nın “Paylaştıkça daha fazlası” marka vaadinden yola çıkan Happy People Project’in hazırladığı lansman kampanyasında; “Paylaşmak nedir?” sorusuna sıcak bir mahalle ortamında iki çocuğun gözünden cevap veren Ziraat Katılım Bankası, yeni reklam filmlerinde bankanın değerlerini, insani değerlerimiz üzerinden anlatmaya devam ediyor. Duygusal bir baba-kız ilişkisinden hareketle “Servet nedir?” sorusuna yanıt arayan banka, en büyük servetin sahip olduğumuz manevi değerler olduğunu aile yadigârı bir köstekli saat üzerinden anlatırken, insan tanımanın ve kıymet bilmenin en büyük sermaye olduğunu yine bir baba ve evlat hikâyesinin işlendiği “Sermaye nedir” filmiyle anlatıyor.
Uygar Kutlu tarafından çekilen filmlerin en önemli özelliği; reklam gibi değil, gerçek gibi olması. Mekânları, oyuncuları, renkleri ve ışığıyla gerçeklik hissini en sıcak şekilde izleyiciye ulaştırması, kampanyanın en büyük başarısı.