Bira markası Budweiser el dezenfektanı şişeleri üretecek, sponsorluk bütçesini de koronavirüsle mücadeleye harcayacak

Budweiser’ın üreticisi olan Anheuser-Busch InBev, artan ihtiyaçları karşılamak için tedarik ve lojistik ağını el dezenfektanı şişeleri üretmek ve dağıtmak için kullanacağını açıkladı. Aynı zamanda marka “One Team” isimli yeni kampanyasında 5 milyon dolar olan spor yatırımlarını American Red Cross’a verme sözü verdi. 
Budweiser’ın üreticisi olan Anheuser-Busch InBev yaptığı açıklamada el dezenfektanı yapmak ve dağıtmak için tesisleri ve tedarik zincirini kullanacağını Twitter’da duyurarak coronavirüs krizi ile mücadele eden markalar arasına katıldı. Bira şirketi, salgının kontrol altına alınması adına spor ve eğlence için ayrılan nakit parayı yeniden konumlandıracağını belirterek kar amacı gütmeyen kuruluşlara 5 milyon dolar bağışta bulunma sözü verdi. Şirket aynı zamanda reklam için medyada rezerve ettiği alanları  kamu spotları için tahsis edeceğini belirtti. Harekete geçmenin bir parçası olarak da yeni reklam filmini yayınlayan Budweiser, “One Team” isimli kısa filmle, bu zorlu dönemde bir takım olarak hareket etmenin önemini vurguladı.

Anheuser-Busch, “Topluluklarımızı ve çalışanlarımızı destekleme konusunda uzun bir geçmişe sahibiz – bu sefer de farklı değil. Bu nedenle, Amerika Birleşik Devletleri’nde artan ihtiyaçları karşılamak için el dezenfektanı şişeleri üretmeye ve dağıtmaya başlamak için tedarik ve lojistik ağımızı kullanıyoruz” açıklamasıyla kendi resmi Twitter hesabından el dezenfektanı üreteceklerini duyurdu.

İLGİLİ HABERLER