17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bir tabak makarna hangi duyguların yerini doldurabilir?

Bir tabak makarna hangi duyguların yerini doldurabilir?

Gizem Yıldız
28 Haziran 2021
1 dk okuma

Barilla’nın makarnayı sevginin ifadesi olarak konumlandırdığı yeni reklam kampanyası yayına girdi. Yeni iletişim kampanyası kapsamında dünyanın dört bir yanında yayınlanan reklam filmlerinde sevgisini kelimelere dökmek yerine bir tabak makarna hazırlayarak ifade eden, hayatın içinden karakterlerin kalpleri ısıtan hikayeleri anlatılıyor.

İtalyan gastronomi kültürünün en önemli temsilcisi Barilla’nın duyguları odağına aldığı yeni reklam kampanyası yayınlandı. “Barilla. Sevginin İfadesi” söylemiyle yayına giren kampanyada sevgiyi kelimelere dökmeden ifade etmenin en lezzetli yolu seyirciyle paylaşılıyor. Kampanya kapsamında dünyanın dört bir yanında, 40 farklı ülkede yayına giren reklam filmlerinde; “seni seviyorum”, “seni özledim” veya “özür dilerim” gibi, kimi zaman dile getirmesi zor cümleler, yerini bir tabak makarnaya bırakıyor.

“Kelimeler olmadan ne söyleyebiliriz?” sorusuyla başlayan reklam filmleri, sevdiği kişiye karşı hislerini bir tabak makarna hazırlayarak ifade eden karakterlerin kalplere dokunan hikayelerini paylaşıyor. Pandemi nedeniyle sevdiklerimizden uzakta, olağandışı bir süreçten geçtiğimiz bu zorlu günlerde sevginin birleştirici gücüne vurgu yapan reklam kampanyasında genç bir erkeğin geç saatte yorgun halde işten dönen eşine, bir restoranın mutfağında şef olarak çalışan babanın küçük oğluna hazırladığı makarna tabağıyla sevgisini ifade edişi anlatılıyor. Reklam filmleri, uzun yıllardır Barilla’yla özdeşleşen sinematik anlatımıyla dikkat çekiyor.

Son yıllarda yayınlanan reklam filmlerindeki ünlü konuklarla dikkat çeken Barilla, yeni kampanyasında bu kez hayatın içinden karakterlere ve bu karakterlerin arasındaki duygusal bağlara odaklanıyor. Unutulmaz İtalyan filmi Hayat Güzeldir’in (La vita è bella) film müziğinin Noa tarafından yeniden yorumlandığı “Beautiful That Way” adlı şarkının kalpleri ısıtan görüntülere eşlik ettiği kampanya filmleri Publicis İtalya imzası taşıyor. Yönetmen koltuğunda ise ünlü yönetmen Saverio Costanzo oturuyor.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Barilla

Reklam Ajansı: Publicis İtalya

Yapım Şirketi: BRW

Yönetmen: Saverio Costanzo

barilla publicis italya
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İşsizliğin yeni adı: Dijitalleşme ve uyum açığı
Haberler
İşsizliğin yeni adı: Dijitalleşme ve uyum açığı
Nafizcan Önder
12 Nisan 2025
İş yerinde stresle başa çıkmanın 10 yolu!
Haberler
İş yerinde stresle başa çıkmanın 10 yolu!
İrem Alimoğlu
9 Nisan 2025
Warner Bros. Discovery’nin dijital yayın platformu Max artık Türkiye’de
Haberler
Warner Bros. Discovery’nin dijital yayın platformu Max artık Türkiye’de
İrem Alimoğlu
15 Nisan 2025
Nereden çıktı bu "matcha" çılgınlığı?
Haberler
Nereden çıktı bu “matcha” çılgınlığı?
Sena Tufan
30 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.