Greenpeace Türkiye’nin başlattığı imza kampanyasına belediyeler logolarını değiştirerek destek verdi.
Alternatifleri olan pipet, kulak çubuğu, tabak, çatal, bardak, içecek karıştırıcıları ve köpük gıda kapları gibi tek kullanımlık plastiklerin, Avrupa Birliği’nde olduğu gibi ülkemizde de yasaklanması için Greenpeace Türkiye’nin başlattığı imza kampanyasına belediyeler #PlastiktenKurtul diyerek destek verdi.
Logolarına bu plastikleri ekleyen 9 belediye, ardından Twitter’da bir konuşma zinciri başlattı. İnsanlar tweet’leriyle kendi belediyelerinin de harekete geçmesini sağladı. Organik olarak ilerleyen kampanyaya birçok belediye kendi inisiyatifleriyle logolarını değiştirerek katıldı.
Havas İstanbul imzalı kampanya insanları, şu ana kadar 400.000’den fazla insanın katıldığı plastiktenkurtul.org adresindeki imza kampanyasına yönlendiriyor.
Künye
Reklamveren: Greenpeace Türkiye
Reklamveren Temsilcisi: Nihan Temiz, Nilay Vardar, Ayberk Göktepe
Reklam Ajansı: Havas İstanbul
CCO: Ergin Binyıldız
ECD: Volkan Dalkılıç
Kreatif Ekip: Alican Kılıçoğlu, Eren Altuniş, Muhammet Keskin
Dijital Grup Başkanı: Zihni Başsaray
Müşteri İlişkileri: Birol Ecevit, Yiğit Uysal, Nurcan Bolat, Egemen Eksilmez
Koordinasyon: Banu Tek, Kaan Üzmez