7 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
AXE ve Çakal'dan "tatlı" iş birliği: Şeker Oğlan!

AXE ve Çakal’dan “tatlı” iş birliği: Şeker Oğlan!

Nafizcan Önder
2 Haziran 2025
2 dk okuma

AXE, yeni Premium Collection serisini rap müziğin popüler ismi Çakal ile tanıtıyor. Çakal’ın AXE için özel olarak yazdığı yepyeni tekli “Şeker Oğlan” tüm dijital platformlarda yayına girerken, şarkının klibi de AXE dünyasının stilini ve özgüvenini, Çakal’ın enerjik ve özgün müzikal kimliğiyle buluşturuyor.

Tatlı kokulardan ilhamla ortaya çıkan bu özel projede, koleksiyonun sloganı “Daha tatlı, daha çekici” ile birleşerek AXE evrenine eğlenceli ve çarpıcı bir hava katıyor. Koleksiyonun yıldızı Cherry Spritz ise kırmızı elma, okaliptus ve amber notalarıyla “Şeker Oğlan” şarkısının da merkezinde merkezde yer alıyor.

Sözleri Çakal’a, aranjesi Çakal, Berk Erdemanar, Onur Atlı ve Mehmet Erden’e ait olan “Şeker Oğlan”, AXE Premium Collection’ın iddialı ve cesur duruşunu müziğe yansıtıyor. 

Projenin yaratım sürecinde, AXE’nin bu yıl Gen-z’nin koku trendlerinden ilham alarak odaklandığı tatlı ve şekerli kokular, nostaljik “Şeker Oğlan” türküsünün modern bir yorumuyla yeniden hayat buluyor ve geleneksel elementleri Gen-Z dünyası ile buluşturuyor. Gen Z’nin remix kültürüne olan ilgisi de bu fikri güçlendiriyor.

Çakal, enerjisi ve tarzıyla “Şeker Oğlan” personasını başarıyla yansıtıyor. Klipte AXE sıktıktan sonra dokunduğu her yerin şekere dönüştüğü bu renkli dünya, yapay zeka ve CGI destekli post prodüksiyon süreciyle tamamlanıyor.

Dijitalde yayınlanacak olan klibin prodüksiyonu MullenLowe İstanbul imzası taşıyor. İki gün süren çekimlerde yönetmen koltuğunda Riders Film’den Hami Özkan yer alıyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Unilever Axe               

Reklamveren Yetkilisi: Kerem Dıramca, İpek Aslanel, Selin Elvan

Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul

Yönetici Kreatif Direktör: O. Nadir Aydın      

Kreatif Direktör: Mehmet Güven

Kreatif Grup Lideri: Rahman Yıldız, Kerem Aydın

Kreatif Ekip: Can Ayan, Mehmet Bayrak, Mısra Mutlu, Damla Adalı, Sercan Endes

Stratejik Planlama: Alper Çetik 

Müşteri İlişkileri: Ceyda Coşkun Ayanoğlu, Merve Günay Goldenberg, Tais Berberyan, Derya Çağdaş, Esra Yıldız Erdem                      

Ajans Prodüktörü: Hülya Toptaş        

Yapım Şirketi: Riders Film

Yapımcı: Kerem Çelebi, Gizem Başaran, Cansın Övün, Sıla Sütçü                

Yönetmen: Hami Özkan

Görüntü Yönetmeni: Arınç Arısoy

AI Yaratıcısı ve Yönetmeni: Alara Drahşan  

Post Prodüksiyon: İmaj Online

Medya Planlama: PHD Türkiye

PR Ajansı: Golin İstanbul

axe Çakal featured MullenLowe
1 Ticaret Bakanlığı'ndan "gizemli kutu" tanıtımlarına erişim engeli
Ticaret Bakanlığı’ndan “gizemli kutu” tanıtımlarına erişim engeli
2 Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
3 Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası...
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası…
5 Soğuk kahvede sıcak rekabet!
Soğuk kahvede sıcak rekabet!
Güncel Haberler
Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ağustos 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ağustos 2025)
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
Haberler
Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Uykunun da adaleti yok: Gelir düştükçe uykular da kaçıyor!
Haberler
Uykunun da adaleti yok: Gelir düştükçe uykular da kaçıyor!
Sena Tufan
9 Temmuz 2025
İtalyan moda tasarımcısı Giorgio Armani 91 yaşında hayatını kaybetti
Haberler
İtalyan moda tasarımcısı Giorgio Armani 91 yaşında hayatını kaybetti
Sena Tufan
2 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.